Kaufland a deschis in Romania magazinul cu numarul 1.500 al retelei

Kaufland a deschis in Romania magazinul cu numarul 1.500 al retelei


Kaufland a inaugurat astazi magazinul cu numarul 1.500, la nivel de companie. Acesta a fost deschis in Bucuresti, pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3.

Cu o suprafata totala de peste 5.000 m2 si un spatiu de vanzare de aproximativ 3.400 m2, noul hipermarket reprezinta angajamentul companiei de a sustine, in continuare, dezvoltarea economiei locale si a comunitatilor, prin crearea a peste 100 de locuri de munca noi.

 

Noul magazin Kaufland Basarabia este dotat cu solutii si tehnologii moderne, care asigura standarde inalte de eficienta energetica. Printre acestea se numara sistemul de iluminat LED, cu senzor de miscare si sistemele de recuperare a caldurii, integrate in instalatiile de climatizare. De asemenea, hipermarketul este alimentat cu energie electrica verde, dispunand de panouri fotovoltaice cu o suprafata de peste 550 m2, care se ridica la o investitie totala de circa 100.000 euro.

 

Magazinul are un acoperis ecologic verde, de peste 1.500 m2, format dintr-un mix de plante rezistente la conditiile meteorologice. Programul de lucru va incepe de la 7:00 si pana la 22:00, de luni pana sambata, respectiv 7:30 - 21:00 duminica.

 

Cu un sortiment variat de produse, la preturi avantajoase, expuse la raioanele de legume-fructe, vitrina cu servire asistata – 25 metri lungime, brutarie, alimente de baza, raion special de peste proaspat, brutarie, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie, noul hipermarket este dotat cu 8 case de marcat standard si alte 10 case expres de tip self check-out, pentru clientii care isi doresc sa eficientizeze timpul petrecut pentru achitarea cumparaturilor. Mai mult, clientii au acces si la tehnologia K-Scan, una dintre cele mai rapide modalitati de a face cumparaturi intr-un magazin fizic.

 

La raionul legume-fructe, clientii pot achizitiona plante proaspete din microsera Ultragreens, precum: microplante, plante aromatice, salate baby si vlastari.

 

Pasionatii de gastronomie sunt asteptati la Carmangeria Gourmet din incinta magazinului. Creata ca o vitrina speciala, cu carne proaspata, de calitate premium, Carmangeria Gourmet pune la dispozitia clientilor servicii de consultanta de la specialisti maestri macelari si sortimente premium din carne si specialitati – unele dintre ele pregatite chiar in Carmangerie, precum: frigarui la gratar, coaste la gratar, berbecut la gratar, purcel la cuptor, miel la cuptor sau fripturi de vita. Printre serviciile oferite se numara si tocarea, fragezirea si felierea carnii.

 

Galeria comerciala ofera clientilor accesul la o varietate de magazine si servicii, printre care un magazin de optica si oftalmologie, farmacie si pizzerie. In exterior, la punctul Grill, clientii pot alege dintr-o sortimentatie bogata de preparate calde.

 

Deschiderea magazinului 1.500 din Europa reprezinta un moment de sarbatoare, pe care compania il celebreaza printr-o campanie ampla, care pe langa numeroase promotii include si actiunea ”15% se intorc la tine”, adresand astfel multumirea catre clientii care fac parte din povestea Kaufland.

 

Mecanismul campaniei presupune ca in urma achizitiei de produse din categorii selectate saptamanal, in perioada 23 noiembrie 2022 – 3 ianuarie 2023, 15% din valoarea acestor cumparaturi sa se intoarca in contul Kaufland Card al clientilor, sub forma de voucher. Acesta poate fi activat si utilizat pana la finele lunii ianuarie. Voucherul nu poate depasi valoarea saptamanala de 150 lei.

 

Lista categoriilor este disponibila in revista saptamanala si pe kaufland.ro/1500magazine, unde poate fi regasit, de asemenea, si regulamentul campaniei.

 

Parcarea are o capacitate de circa 270 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilitati si 7 pentru parinti. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevazuta cu statii de incarcare pentru masinile electrice si rastele pentru biciclete.

 

Tot in parcare, clientii vor gasi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje in schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru).

 

In plus, in ziua deschiderii, bucurestenii vor avea sansa sa castige premii eco-friendly in schimbul ambalajelor reciclabile, sub deviza „Reciclezi si Castigi”. Campania va avea loc pe 24 si 25 noiembrie 2022, in intervalul orar 09:00-17:00. Cei dornici sa participe trebuie sa aiba la ei 5 deseuri (PET-uri, doze de aluminiu, sticla) si sa le introduca in aparatul automat de colectare din parcarea magazinului. Aparatul va elibera un cupon in baza caruia vor avea sansa sa-si incerce norocul la roata „Reciclezi si Castigi”, prin care pot castiga bilete pentru transportul in comun si alte premii.

 

De asemenea, la intrarea in magazin, in spatiul special amenajat sub forma unei broscute testoase, clientii pot depune ambalaje ale produselor de ingrijire personala sau de curatenie pentru reciclare. La fiecare trei ambalaje, vor fi recompensati pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpararea altor produse noi, din oferta lunara. Voucherele se ridica de la Biroul de Informatii din magazin.

 

In Romania, Kaufland detine o retea de 158 de unitati. Prin noul Kaufland situat pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3, compania ajunge la un numar de 20 de magazine in Bucuresti.

 

„Ne-am dezvoltat de la o afacere germana de familie la o companie comerciala activa la nivel international, cu peste 148.000 de angajati. Intotdeauna, ne-am concentrat pe satisfactia clientilor nostri”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland Romania si Republica Moldova. „Pentru a le oferi clientilor nostri o experienta perfecta la cumparaturi, digitalizarea si sustenabilitatea joaca in prezent un rol esential.”

 

Odata cu deschiderea primului sau magazin in Germania, in 1968, compania a pus bazele povestii sale de succes in domeniul comertului alimentar cu amanuntul. Kaufland este prezent in opt tari europene si are o cifra anuala de afaceri de 27,3 miliarde de euro.

 

Expansiunea internationala a Kaufland a inceput cu intrarea pe piata din Republica Ceha in anul 1998. Pana in 2006, au urmat deschideri in Slovacia, Croatia, Polonia, Romania si Bulgaria. In decembrie 2010, compania a sarbatorit magazinul cu numarul 1.000 in Europa, odata cu deschiderea magazinului din Berlin-Lichterfelde. In 2019, s-a deschis primul magazin Kaufland din Republica Moldova.

 

Despre Kaufland Romania
Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine in 8 tari, 148.000 de angajati si o retea de 158 de magazine in Romania. In 2021, Kaufland Romania a primit pentru a patra oara certificarea Best Buy Award, care atesta ca este lantul de magazine cu cel mai bun raport calitate – pret de pe piata locala. Kaufland detine si distinctia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienti, acordata de Institutul international ICERTIAS, in urma unei analize de piata. Obiectivul nostru este sa aplicam cele mai inovatoare tehnologii in domeniul retail, astfel incat clientii sa se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-pret, prin promovarea sustenabilitatii si a produselor locale. Pentru mai multe informatii, vizitati www.kaufland.ro. 



Poti fi interesat si de