Kaufland, pentru prima data "Angajator de top" in Europa

Kaufland, pentru prima data "Angajator de top" in Europa


Kaufland Romania, lider pe piata de retail, obtine pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” in Romania si, pentru prima data, titlul de „Angajator de Top” in Europa, dovedind astfel ca angajatii sunt o prioritate pentru companie si ca atingerea performantei, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o traditie.

Distinctia dobandita de Kaufland Romania este acordata de Top Employers Institute din Olanda in urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilitatilor acordate si a posiblitatilor de dezvoltare pe care le au angajatii de pe toate nivelurile. Fiecare companie este, in esenta, suma angajatilor sai, iar pentru Kaufland fiecare pozitie este la fel de importanta. Pentru ca fiecare angajat este esential in procesul de pastrare a promisiunii pe care compania o face clientilor sai. De aceea, Kaufland ofera tuturor angajatilor conditii si oportunitati de dezvoltare personala si profesionala, lucru confirmat de certificarea castigata si in acest an.

 

Distinctia primita la nivel local este completata de sigla europeana, care atesta, la nivel de Grup, atitudinea bazata pe respect si orientata pe sustinerea evolutiei angajatilor, atitudine care a devenit deja o marca asociata numelui Kaufland.

 

Prin consolidarea pozitiei de Angajator de Top, Kaufland dovedeste inca o data ca angajatii sunt o prioritate si formeaza o mare familie in care fiecare este tratat egal, iar oportunitatile de dezvoltare sunt disponibile tuturor. Programele si sistemele interne pe care Kaufland le-a implementat pentru a contribui la dezvoltarea angajatilor sai, precum proiectele de instruire si dezvoltare derulate, sistemul de beneficii oferite si programele de responsabilitate sociala, confirma dorinta organizatiei de a contribui la asigurarea unui viitor sustenabil pentru companie si fiecare dintre cei care sunt parte din ea.

 

 „Consideram ca investitiile in oameni sunt cele mai de impact. De aceea, ne raportam la echipa noastra ca la o familie extinsa, in care fiecare isi pune in valoare cele mai bune abilitati si in care fiecare primeste oportunitatea de a-si dezvolta potentialul. Putem spune ca la Kaufland avem atatea job-uri esentiale cati angajati sunt, deci, ca la noi nu sunt «locuri de munca mici». Compania noastra lucreaza permanent la dezvoltarea unui mediu de lucru placut pentru echipa, menit sa sustina dezvoltarea fiecarui angajat in parte pe termen lung. Certificarea de Angajator de Top ne bucura mai ales fiindca, pentru noi, reprezinta o aprobare a pasilor pe care ii facem pentru indeplinirea acestor obiective, o certificare obiectiva realizata de un institut international specializat”, declara Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland Romania.

 

Implicarea Kaufland in societate este sustinuta prin toate proiectele si initiativele de responsabilitate sociala si grija fata de mediu, iar preocuparea pentru bunastarea angajatilor depaseste relatia standard de tip angajator – angajat. Interesul de a contribui la un viitor sustenabil, inclusiv pentru piata locala a muncii, este dovedit de eforturile depuse de Kaufland pentru imbunatatirea sistemului educational romanesc. Una dintre initiativele lansate in acest scop, cu sprijinul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a altor actori din mediul academic si comercial din Romania, isi propune introducerea studiului dual la nivel universitar ca alternativa la invatamantul traditional existent in prezent pe acest segment.

 

Top Employers Institute din Olanda este o organizatie independenta care realizeaza in fiecare an un proces complex de auditare prin care sunt verificate si validate practicile de resurse umane folosite de companii de top din intreaga lume. Certificarea se bazeaza pe analiza beneficiilor primare si secundare oferite angajatilor, a conditiilor de lucru, a pregatirii profesionale si oportunitatilor in dezvoltarea carierei, precum si a culturii organizationale.



Poti fi interesat si de