KFC atinge pragul de 100 de restaurante in Romania

KFC atinge pragul de 100 de restaurante in Romania


Sphera Franchise Group, holdingul care detine compania ce administreaza in sistem de franciza brandul KFC pe plan local, a atins borna de 100 de restaurante KFC in Romania, consolidandu-si astfel pozitia de lider in categoria sa.

Compania a avut un ritm sustinut de dezvoltare, deschizand 7 restaurante pe an, in medie, in ultimii 5 ani.

 

"De la inaugurarea primului restaurant in 1997, in Piata Romana din Bucuresti, la primul din provincie, in 2004, la pragul de 100 de unitati, KFC si-a extins constant reteaua pe piata autohtona, validand puterea brandului si prezenta produselor noastre in topul preferintelor consumatorilor. KFC este sinonim cu standarde inalte de calitate si siguranta alimentara, cu o experienta de consum superioara, precum si cu inovatia si, odata cu atingerea acestei borne, ne reconfirmam angajamentul de a ramane o referinta in industria de foodservice", a declarat Marian Gogu, director general, KFC Romania.

 

Din cele 100 de restaurante KFC, 26 sunt de tip Drive Thru (dintre care unul in cadrul unei benzinarii), 13 stradale, 59 in food court-uri si 2 in benzinarii. In ceea ce priveste formatele de restaurante, in prezent, Drive-Thru este cel mai popular in randul clientilor, din motive de proximitate si accesibilitate, astfel ca strategia de expansiune se va concentra, in perioada urmatoare, pe acest tip de format.

 

In cei 26 de ani de activitate, au fost vandute in medie, 120 de bucati de Hot Wings pe minut, celebrele aripioare fiind unul dintre cele mai apreciate produse din meniu. Un alt produs care se bucura de mare popularitate, si care a fost special creat pentru piata locala, este sosul Glenn, clientii achizitionand, in medie, circa 20 milioane de bucati pe an in ultimii 5 ani.

 

In ultimii ani, KFC Romania a facut pasi importanti in transformarea digitala a restaurantelor sale, adoptand solutii tehnologice de ultima generatie pentru a optimiza procesele interne si a oferi o experienta imbunatatita clientilor. Aceste solutii includ kiosk-uri digitale pentru plasarea comenzilor, meniuri digitale, ecrane pentru informarea clientilor despre statusul comenzilor si un sistem de monitorizare a bucatariei, numit KDS (Kitchen Display System), care ajuta la gestionarea comenzilor si la optimizarea procesului de gatire.

 

In prezent, KFC are peste 3.700 de angajati la nivel national, unii dintre ei fiind in companie de la lansarea brandului pe piata locala. KFC este o companie in care diversitatea este incurajata, integrand peste 20 de nationalitati diferite (Africa de Sud, Sri Lanka, Republica Dominicana, Venezuela etc).

 

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din Romania, detinand companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell in Romania si KFC in Chisinau, Republica Moldova, si in anumite zone din Italia. Grupul detine peste 175 de restaurante pe cele trei piete si are aproape 5.000 de angajati.

 

Sphera Franchise Group este listata pe Bursa de Valori Bucuresti din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusa in indicele principal BET, precum si in FTSE Global Microcap.



Poti fi interesat si de