InfoCons lanseaza linia rosie de urgenta "Ia atitudine!", destinata problemelor din HoReCa

InfoCons lanseaza linia rosie de urgenta "Ia atitudine!", destinata problemelor din HoReCa


Miscarea de protectia consumatorilor - InfoCons lanseaza linia rosie de urgenta "Ia atitudine!", dedicata consumatorilor care constata ca nu sunt indeplinite normele ce trebuie respectate de catre operatorii economici odata cu redeschiderea unor unitati la interior incepand cu 1 septembrie si pune la dispozitia acestora numarul 021-9615, cu tarif normal, informeaza asociatia.

Potrivit sursei citate, numarul de telefon este dedicat consumatorilor care constata ca nu sunt indeplinite normele care trebuie respectate in cazul restaurantelor, cafenelelor, cinematografelor, teatrelor, muzeelor, bibliotecilor, librariilor, organizarii de evenimente private in spatii inchise, cursurilor de instruire si workshopurilor pentru adulti.

 

La acest numar consumatorii pot solicita consiliere, informare si pot depune o sesizare din perspectiva protectiei consumatorilor.

 

"Miscarea de Protectia consumatorilor - este alaturi de cei care intampina probleme cu respectarea normelor ce trebuie puse in aplicare de catre operatorii economici, norme care daca nu sunt aplicate in conformitate cu legislatia in vigoare pot aduce atingeri sanatatii acestora. Toti consumatorii care intampina probleme sau au nevoie de consiliere in acest domeniu pot accesa totodata si numarul de Whatsapp: 0732.008.969 direct la adresa de e-mail: urgente@protectia- consumatorilor.ro sau in scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucuresti", se mentioneaza in comunicat.

 

Asociatia InfoCons - Organizatie pentru Protectia Consumatorilor membra cu drepturi depline in Consumers International a fost infiintata in anul 2003 pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor din Romania.



Poti fi interesat si de