Industria HoReCa investeste in reamenajari si solutii avansate de igiena

Industria HoReCa investeste in reamenajari si solutii avansate de igiena


Relaxarea restrictiilor pentru unitatile HoReCa a venit nu doar cu beneficii pentru industrie, ci si cu o serie de obligatii, astfel ca majoritatea proprietarilor de hoteluri, restaurante si cafenele a investit, lunile acestea, in amenajarea si renovarea business-urilor si in solutii avansate de igiena, pentru a oferi mai multa siguranta clientilor.

"Spatiile comune, baile si bucatariile din domeniul HoReCa erau amenajate, pana de curand, cu scopul de a indeplini regulile minime impuse de lege. In pandemie, atat autoritatile, cat si clientii, au venit cu cerinte suplimentare, pentru o igiena sporita si mai multa siguranta. In ultimele luni, am inregistrat o crestere a cererii pentru produsele sanitare antibacteriene, dotate cu functii contactless sau cu un design ce permite curatarea si igienizarea usoara", spune Vlad Sardescu, coordinator vanzari online al platformei NeaKaisa.ro.

 

Astfel, vanzarile retailerilor de profil au crescut pe acest segment, costul obiectelor sanitare poate ajunge si chiar depasi 5.000 euro, in functie de dimensiunea bailor si a brandurilor alese.

 

Pe langa masurile clasice impuse de autoritati (amplasarea de covorase dezinfectante, desemnarea de persoane responsabile cu dezinfectarea si igienizarea spatiilor comune, igienizarea constanta a obiectelor manipulate des sau obligativitatea distantarii) localurile, chiar si cele mici si medii, au luat o serie de masuri suplimentare, pentru a spori confortul clientilor.

 

Potrivit reprezentantilor NeaKaisa.ro, multe unitati HoReCa au ales obiecte sanitare actionate prin senzor, dozatoare automate de sapun, dezinfectant sau servetele si usi de acces dotate cu sensor de miscare.

 

Proprietarii de unitati HoReCa au renuntat la decoratiunile inutile. In ceea ce priveste mobilierul si obiectele sanitare, au revenit in tendinte materialele uniforme, fara striatii, pentru a fi cat mai usor de curatat. Gresia si faianta cu design sofisticat au fost inlocuite cu solutii simple, din material neted.

 

Minimalismul a devenit designul preferat al industriei, sustin reprezentantii companiei. Magazinul online NeaKaisa.ro are peste 10.000 de produse disponibile din categorii variate si solutii complete de amenajare casa, pana la intretinere gradina. In peste 6 ani de activitate, platforma a contribuit la amenajarea a peste 20.000 bai, prin vanzarea a peste 45.000 de produse.



Poti fi interesat si de