Guvernul din Ungaria lanseaza o campanie de promovare a carnii de porc

Guvernul din Ungaria lanseaza o campanie de promovare a carnii de porc


Ministerul Agriculturii, Centrul de Marketing Agricol (AMC) si Federatia pentru industria carnii din Ungaria lanseaza campania anuala de promovare a carnii de porc, a anunta secretarul de stat Zsolt Feldman.

Secretarul de stat din Ministerul Agriculturii a remarcat dificultatile cu care s-a confruntat sectorul din cauza preturilor furajelor, a focarelor de pesta porcina si a embargoului rusesc. Din cauza acestor situatii, Guvernul ofera in acest an un sprijin suplimentar de peste 1,2 miliarde de forinti crescatorilor de porci, potrivit Budapest Business Journal.

 

Campania se desfasoara in fiecare an din 2013. In ungaria, consumul de carne de porc pe cap de locuitor a crescut la peste 30 kg pe an, de la 24-25 kg in 2013, partial datorita campaniilor anuale, dar si aprobarii TVA-ului preferential de 5% la carnea de porc, a spus directorul general al AMC, Gergely Giczi.

 

Seful Federatiei pentru industria carnii, Tamas Eder, a mentionat ca preturile porcilor vii au inregistrat o volatilitate fara precedent in ultimii trei ani si ca acum scad din nou brusc, in timp ce preturile cerealelor au crescut cu 50-60% intr-un an.



Poti fi interesat si de