Gulfood 2022 focus pe provocarile globale majore
Miercuri, 16 Februarie 2022

Miercuri, 16 Februarie 2022
Aproximativ 4.000 de companii si lideri din industria FMCG din 120 de tari discuta, in perioada 13-17 februarie, despre oportunitatile pe care noile tehnologii le aduc peisajului international si de progresul comertului electronic pe piata alimentara, dar si despre provocarile ce tin de criza COVID.
In acelasi timp, evenimentul a gazduit lansarea Gulfood Zero Waste, o campanie globala in care sunt implicate restaurante si hoteluri care conduc initiativa zero deseuri la nivel global. Campania de la evenimentul de anul acesta are ca scop colectarea a 1.000 kg de alimente risipite pentru a produce 400 kg de compost, ceea ce echivaleaza cu o reducere a emisiilor de CO2 cu 1.000 kg.
Deoarece impactul pandemiei a fost resimtit in intreaga lume, companii mari din industria carnii au raspuns rapid la noul stil de viata adoptat de consumator, cu produse inovatoare. Un exemplu vine de la Seara, o subsidiara JBS, care a lansat Seara Shawaya, o inovatie de prim rang in categoria alimentelor congelate. Chicken for Roasting promite sa raspunda nevoii consumatorului de comoditate, gust si rapiditate de preparare, adaptata gusturilor locale. Intrucat carnea de pasare si vita sunt unele dintre produsele la mare cautare in Orientul Mijlociu, Friboi adauga o noua gama de produse premium dedicate consumatorilor din regiune: Friboi Black si Friboi 1953.
Gulfood 2022 Dubai a dezvaluit o noua imagine a comertului cu alimente si bauturi din Emiratele Arabe Unite, care a depasit pragul de 20 de miliarde de dolari in primele 9 luni din 2021, potrivit unei noi analize a Camerei de Comert din Dubai.
Cei mai importanti producatori si furnizori de animale si carne din Grecia si Europa sunt invitat...
Incepand din iulie 2024, timp de 2-3 zile in fiecare luna, echipa formata din 12 macelari selecta...
Aceasta testare se adreseaza firmelor producatoare si distribuitoare a produselor din carne din r...