Grupul REWE continua strategia de extindere a retelei Penny Market in Romania

Grupul REWE continua strategia de extindere a retelei Penny Market in Romania


Pentru acest an, grupul REWE si-a propus sa continue strategia de dezvoltare a retelei Penny Market in Romania. Inca de la finele anului trecut, actionarii au decis ca in viitor sa se axeze pe dezvoltarea business-ului de discount.

grup rewePentru acest an, grupul REWE si-a propus sa continue strategia de dezvoltare a retelei Penny Market in Romania. Inca de la finele anului trecut, actionarii au decis ca in viitor sa se axeze pe dezvoltarea business-ului de discount.
In acest context, planurile REWE pentru Penny Market in Romania vizeaza continuarea extinderii retelei, iar reprezentantii grupului si-au propus sa detina un numar de 200 de magazine, dar si modernizarea altor 50.

Totodata, grupul si-a dorit sa imbunatateasca designul magazinelor existente. Aceasta strategie consta in implementarea unui nou design ce presupune pe langa diversitatea de produse, solutii ready to eat, specialitati de panificatie si patiserie, produse internationale, produse disponibile la vrac si o zona elegant delimitata si mai bine organizata de produse de non-food.

Din zona produselor disponibile la vrac, clientii Penny Market vor putea achizitiona dulciuri si snacks-uri, produse congelate legume si peste, hrana pentru animale de companie, dar si patru sortimente de vin.

In prezent, grupul nostru cu o echipa locala de 3.549 de angajati, merge in continuare pe drumul cresterii profitabile si sustenabile in Romania. Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunitatilor oferite de expansiunea organica, si pe cealalta parte, optimizarea si dezvoltarea continua a retelelor de distributie, a declarat Daniel Gross, Managing Director REWE Romania.

Noul design va fi implementat in toate magazinele din retea pana la sfarsitul anului 2018.



Poti fi interesat si de