Grupul DIANA a preluat integral brandul Pescaria Magic

Grupul DIANA a preluat integral brandul Pescaria Magic


Grupul DIANA din Valcea, cu afaceri in industria carnii si retail, se extinde prin preluarea integrala a companiei Magic Tic Tac, detinatorul brandului Pescaria Magic.

Aceasta preluare reprezinta un nou capitol in evolutia business-ului DIANA, care se va concentra in viitorul apropiat pe rebranding si reorganizarea noilor locatiilor.

 

„Tranzactia face parte din strategia de extindere pe orizontala a grupului si reprezinta un pas important si totodata firesc, intr-o ecuatie constanta de dezvoltare a liniilor de afaceri pe care le gestionam. Tinand cont de faptul ca ambele zone de productie pe care le detinem acum si logistica aferenta acestora – spatiile de depozitare, flotele auto – sunt localizate in Ramnicu Valcea, ne propunem sa ne bifam obiectivele eficient si cu economie de mijloace, printr-o buna coordonare a noii formule. Ne asteptam totodata la plusuri care sa se resimta pe fiecare componenta, ca urmare a schimburilor de experienta intre echipe, dar si ca urmare a faptului ca detinem branduri bine pozitionate, cunoscute si apreciate de consumatori”, a declarat pentru Forbes Romania, Diana Ilie Craciunescu, Managing Partner DIANA.

 

Grupul preia astfel o unitate moderna de procesare a pestelui, cu o capacitate de productie de 1.200 tone pe an, si o retea de 6 magazine proprii, situate in pietele alimentare si zone cu trafic important din Ramnicu Valcea si Horezu. Portofoliul Pescariei Magic cuprinde sortimente de peste refrigerat, congelat, procesat (marinat, sarat, afumat), preparate din peste (chiftele, carnati, parizer, crenvursti, zacusca din peste), game de pasta de peste si salate de icre. Produsele sunt distribuite in 800 de puncte de vanzare din retele nationale si 700 din retele regionale, si prin intermediul mai multor platforme online de livrare la domiciliu.



Poti fi interesat si de