Grupul City Grill mizeaza pe afaceri de peste 60 milioane euro in 2024
Vineri, 02 Februarie 2024
Vineri, 02 Februarie 2024
"Pentru anul in curs se estimeaza o depasire a pragului de 60 milioane de euro, fiind sustinuta prin deschiderea de unitati noi, dar si prin performanta restaurantelor actuale care au un public fidel si activ", se mentioneaza intr-un comunicat transmis de companie.
Grupul City Grill si-a consolidat in 2023 pozitia de cel mai mare grup autohton de restaurante din piata ospitalitatii, prin finalizarea proiectelor de investitii de peste 15 milioane de euro. Pe parcursul anului trecut, peste 15.000 de clienti au trecut zilnic pragul restaurantelor din grupul City Grill.
In 2023, City Grill a finalizat cel mai amplu proces de investitie al grupului, respectiv 13 milioane de euro in revitalizarea si modernizarea restaurantului Hanu' Berarilor - Oprea Soare si Hotel La Boheme. Tot in a doua jumatate a anului 2023, grupul City Grill a finalizat o investitie de peste 2.5 milioane Euro in modernizarea restaurantelor din reteaua Buongiorno, proiect demarat in 2019. Cele trei restaurante incluse in proiectul de modernizare au fost Buongiorno Primaverii, reamenajat in 2019, cu o investitie de 700.000, Buongiorno Victoriei, in 2021, unde investitia s-a ridicat la peste 1.600.000 Euro si Buongiorno Baneasa, redeschis in luna august 2023, dupa o investitie de 500.000 de euro.
De asemenea, anul acesta este demarat un amplu proiect de renovare a locatiilor din aeroportul Otopeni, un demers care se va intinde pe tot parcursul anului 2024. Prin prezenta restaurantelor din Grupul City Grill in Terminalul Plecari din Aeroportul Henri Coanda ne asiguram ca turistii care viziteaza Capitala au acces la serviciile si deliciile culinare cu care ii cucerim si in oras.
"Dincolo de investitiile in dezvoltare si experienta clientilor care viziteaza restaurantele, Grupul City Grill continua sa investeasca in echipa si oamenii care fac posibile operatiunile de zi cu zi. In prezent Grupul City Grill are o echipa de peste 1000 persoane. Acestea au acces la cursuri de formare si training-uri pentru dezvoltare profesionala, un plan de cariera si un mediu de lucru sigur si echilibrat. Cultura organizationala a companiei sustine exprimarea intraprenoriala, initiativa, creativitatea si inovatia, atat din perspectiva culinara, cat si din perspectiva lucrului cu clientii sau marketing", a afirmat Daniel Mischie, director general Grup City Grill.
Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Caru' Cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescarus, Hanu' Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill si hotelul La Boheme, toate restaurantele avand un public fidel si foarte activ. Dintre toate acestea, in 2023, Hanu' Berarilor este brandul cu cel mai mare grad de recurenta al clientilor.
In anul in care aniverseaza doua decade de excelenta, compania doreste sa prezinte evolutia sa, p...
"Este nevoie de o interventie a Comisiei Europene in privinta importurilor ucrainene de oua si ca...
Potrivit Oficiului National de Securitate a Lantului Alimentar (NEBIH) din Ungaria, prezenta viru...