Grup Serban Holding are o noua identitate vizuala si investeste 250 mil. lei in urmatorii zece ani

Grup Serban Holding are o noua identitate vizuala si investeste 250 mil. lei in urmatorii zece ani


Grup Serban Holding, companie antreprenoriala romaneasca activa in mai multe domenii din agricultura, anunta implementarea unei noi imagini de brand, adaptata la noua structura a afacerii.

„De-a lungul celor 27 de ani de existenta a afacerii pe piata din Romania am investit constant in cresterea si diversificarea activitatii noastre pentru a construi un brand de incredere pentru Romania si nu numai. In toata aceasta perioada, Grup Serban a avut parte de o crestere continua prin implementarea de proiecte de succes si lansarea de produse diversificate. In 2022, am facut un nou pas in dezvoltarea noastra prin listarea la Bursa de Valori Bucuresti. Astfel, impreuna cu echipele noastre am considerat ca este momentul sa ne indreptam catre o noua identitate vizuala, care sa transmita ceea ce Grup Serban este astazi: o afacere de familie transformata intr-un grup de firme format din peste 400 de oameni si axat pe furnizarea de produse si servicii de calitate in domenii, precum agricultura, cresterea pasarilor, panificatie, patiserie-cofetarie sau alimentatie publica”, a declarat Nicolae Serban, Presedintele Consiliului de Administratie al Grup Serban Holding.

 

Implementarea unei noi identitati vizuale a reprezentat un pas necesar pentru Grup Serban, avand in vedere dimensiunea afacerii, o companie locala cu o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro, precum si potentialul de dezvoltare in continuare a activitatilor la nivelul grupului. In urmatorii zece ani, Grup Serban vizeaza realizarea de investitii de aproximativ 250 de milioane de lei in extinderea suprafetelor agricole, fermei avicole, sistemelor de irigatii, facilitatilor de productie si a capacitatilor de depozitare.

 

Noua identitate vizuala a grupului a fost realizata de catre INOVEO impreuna cu echipa Grup Serban. Intregul proces de creatie s-a desfasurat in cadrul unor workshop-uri axate pe identificarea nevoilor Grup Serban, obiectivele de viitor ale echipelor din cadrul companiilor din grup si modalitatea prin care acestea pot fi indeplinite. Rezultatele acestui proces au condus catre o identitate vizuala al carei pilon principal este reprezentat de oamenii care se afla in jurul Grup Serban – de la familia Serban care seteaza directia de dezvoltare a afacerii si pana la angajati, parteneri, furnizori, investitori si actionari. Culorile alese pentru noua identitate vizuala reprezinta puterea si recunoasterea unei afaceri romanesti de succes.

 

„Cu sprijinul INOVEO, ne-am dat seama cine suntem, ce nevoi avem, unde vrem sa ajungem, ce trebuie sa facem pentru ca obiectivele noastre sa devina palpabile si cat de puternici suntem impreuna cu echipele noastre. Am fost fascinati de ideile creative prezentate de echipa INOVEO si de rezultatul final, care ne reprezinta atat de profund,” a adaugat Irina Serban.

 

In prezent, echipa Grup Serban Holding este compusa din peste 400 de angajati implicati in sase domenii de activitate, precum agricultura si comert cu cereale, plante oleaginoase si leguminoase, cresterea si comercializarea pasarilor, panificatie, patiserie si cofetarie, alimentatie publica prin Bacaniile Serban, distributie si transport. In 2021, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 462 milioane de lei si un profit net de 25,8 milioane de lei.

 

In domeniul agriculturii, Grup Serban este cel mai mare producator din zona Moldovei, unde exploateaza peste 12.000 de ha de culturi agricole in judetele Bacau si Vaslui. Beneficiarii produselor agricole realizate de Grup Serban sunt jucatori semnificativ din domeniu, precum PepsiCo sau Cargill. Totodata, compania detine o capacitate de depozitare reprezentativa, de peste 130.000 de tone, in trei baze situate in cele doua judete.

 

In ceea ce priveste cresterea si comercializarea pasarilor, Grup Serban detine cinci ferme avicole in judetele Bacau si Vaslui, iar capacitatea totala de productie a acestora este de 850.000 de capete/serie. In cadrul acestor ferme, 70% din reteta furajului pentru hrana puilor este reprezentata de cerealele produse in cadrul grupului.

 

In linia de business axata pe panificatie, patiserie si cofetarie, Grup Serban detine o brutarie, un laborator de cofetarie si cinci magazine sub brandul Bacania Serban. Capacitatea de productie in aceasta activitate este de 20 de tone in 24 de ore, iar produsele obtinute sunt livrate in cadrul supermarketurilor atat sub brand propriu, Granero, cat si private label.



Poti fi interesat si de