Grande Gloria Production investeste in noi capacitati de productie in 2022
Vineri, 27 Mai 2022
Vineri, 27 Mai 2022
GGP, o companie romaneasca cu exporturi in 25 de tari din intreaga lume, isi extinde afacerile in 2022, in ciuda provocarilor economice.
,,Pentru noi, anul 2022 este un an al consolidarii business-ului si al investitiilor in noi capacitati de productie pentru brandurile noastre, printre care se afla Hygienium, Senzate, Expertto si Gloria Home. Prin fabricile noastre de la Galati, prin reteaua de distrubutie si logistica dezvoltata la nivelul intregii tari si cu cei cei aproape 700 de angajati total grup, ne propunem sa ne extindem afacerile pe noi nise de piata, in ton cu schimbarile din comportamentul de consum’’, a declarant Georgiana Mocanu, director executiv GGP.
GGP si-a propus ca, in urmatorii 2 ani, sa isi extinda ofertele din zona produselor alimentare sub marca Grande Natura, conserve alimentare de legume si fructe destinate pietei interne dar si celei externe.
,,Consideram ca, in tara noastra, a venit momentul sa trecem de la exportul de produse si materii prime la procesarea acestora in tara si extinderea vanzarilor produselor cu valoare adaugata la nivel european. Avem nevoie de o industrie de prelucrare competitiva in Romania pentru a ne putea asigura consumul din produse romanesti si a evita, astfel, importurile de produse mai scumpe “, afirma oficialul GGP.
GGP, producatorul Hygienium, cunoscutul brand de produse de siguranta sanitara exportate in 25 de tari din intreaga lume, si-a inceput activitatea in 1993, odata cu deschiderea primei firme din grup implicata in distributia produselor non food de larg consum.
,,Privind in urma la primii pasi facuti in business-ul romanesc, realizam ca GGP a crescut odata cu Romania. Ne mandrim cu faptul ca, in aceasta perioada, am construit fabrici, linii de business, am legat relatii de afaceri cu mii de firme, am infiintat si sustinut, direct si indirect, zeci de mii de locuri de munca si am contribuit, astfel, la cresterea economica a tarii noastre’’, a declarat Georgiana Mocanu.
Potrivit reprezentantilor Grande Gloria Production, cei 29 de ani de activitate au insemnat fiecare in parte o caramida in plus la constructia unui business predictibil, a carui succes este dat de rezultatele excelente inregistrate in Romania si cele peste 25 de tari in care produsele ,,made in Romania’’, au ajuns sa fie vandute.
GGP a inceput productia la Galati in 1994, odata cu prima fabrica de servetele de masa. In 1996, a aparut primul brand inregistrat la OSIM, iar in 1998 a fost realizat primul export, catre Republica Moldova.
In 2006, GGP a deschis prima fabrica de servetele umede din Romania, iar in 2009 a fost deschisa fabrica de produse lichide unde produce, de atunci, mai multe categorii de produse, de la dezinfectantii Hygienium, la produsele cosmetice sub brandul Senzate si produsele de curatenie si ingrijire a locuintei reunite sub brandul Expertto.
2010 a fost anul in care GGP a inaugurat propria fabrica de ambalaje, iar in 2012 a fost lansata fabrica de bureti si lavete umede. Doi ani mai tarziu, pe fondul cresterii semnificative a business-ului, Grande Gloria Production a lansat propria firma de logistica si o casa de expeditii, iar din 2015 a deschis prima sa filiala externa, Grande Gloria Germany GmBH, fiind urmata de inregistrarea brandului, anul trecut, in SUA.
,,Ne mandrim cu faptul ca, in acesti ani, am dezvoltat o gama de cateva sute de produse romanesti, de la dezinfectantii Hygienium, la produsele de igiena intima, cosmetice, prosoape si servetele de hartie, demachiante, ingrijire bebelusi si copii , solutii complete pentru curatenia casei si a biroului, ingrijirea masinii etc. Mai mult, putem construi de la zero, pentru partenerii nostri, orice produs din categoriile destinate publicului larg si mediului de afaceri’’, a mai declarat Georgiana Mocanu.
Grande Gloria Production a inregistrat, in 2020, o cifra de afaceri de 147,3 milioane de lei, marcand o crestere semnificativa fata de nivelul de 80,6 milioane lei din 2019. Compania a raportat un profit de 38,2 milioane de lei fata de 6,2 milioane lei cu un an in urma.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...