Freshful a livrat in ultimul an 10 milioane de produse

Freshful a livrat in ultimul an 10 milioane de produse


Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fara intermediari) din Romania, a reusit sa livreze in ultimele 12 luni 10 milioane de produse - de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate si bauturi pana la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, a anuntat compania.

Alaturi de cei 550 de furnizori locali si internationali listati in platforma, Freshful a oferit consumatorilor o sortimentatie bogata, cu produse de foarte buna calitate, din care categoriile: fructe, legume, lactate, branzeturi, oua, carne si peste au insumat peste 50% din totalul vanzarilor. Alegerile clientilor Freshful arata ca preferintele acestora pentru gamele fresh si ultra-fresh au ramas neschimbate, iar interesul pentru o alimentatie echilibrata, bazata pe prospetime si gust exceptional, continua sa fie unul puternic.

 

Inspirati de preferinta consumatorilor pentru produse proaspete, savuroase si locale, Freshful a lansat, la mijlocul anului 2022, sortimentatia Din Gradina", prima initiativa From farm to fork a companiei, prin care a pus pe masa romanilor 30 de tone de legume cultivate la Baleni, jud. Dambovita. Rosii, dovlecei, vinete si ardei din soiuri noi, dar si soiuri care aduc inapoi gustul copilariei, au fost crescute natural, in ritmul lor, din primavara pana in toamna, de agricultori din tata-n fiu. Pana la finalul anului, Freshful va extinde proiectul "Din Gradina" catre zona de fructe autohtone si va introduce in platforma Freshful.ro: "Din Livada" - mere, pere si gutui de Voinesti.

 

Compania mentioneaza ca in prezent, in platforma Freshful 50% dintre furnizori sunt fermieri si producatori locali de alimente, iar numarul lor va creste in perioada urmatoare pentru a face fata numarului tot mai mare de clienti si pentru a satisface si cele mai exigente preferinte.

 

"Misiunea noastra este sa schimbam in bine vietile oamenilor, setand un nou standard de a face cumparaturile. Am reusit sa aducem experienta consumatorilor din offline in online si sa le castigam treptat increderea, iar asta se vede in cresterea de aproape 100% a numarului de clienti in ultimele luni ale anului si in gradul mare de satisfactie pe care acestia il au fata de Freshful. In 2021 am propus un model nou de business - fara intermediari, prin care sa legam producatorii direct de clienti si sa asiguram produse mereu proaspete la preturi bune, competitive, pentru toate nevoile clientilor, precum si noi obiceiuri de shopping adaptate consumatorilor, iar zi de zi vedem cum Freshful creste spre maturitate. Consumatorii vor continua sa caute noi modalitati de a-si face viata mai usoara si de a-si procura alimentele de care au nevoie pentru cosul saptamanal, intr-un mod mai rapid, mai eficient si mai controlat. Pentru asta, toti cei 600 de angajati Freshful isi fac zilnic treaba cu grija, pentru ca fiecare punga de cumparaturi sa ajunga completa si cu punctualitate la destinatie" afirma Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

 

Din 2021 Freshful a devenit partenerul romanilor in alegerea produselor proaspete, a modului in care isi fac cumparaturile, de aceea clientii revin aproape in fiecare saptamana in platforma, de unde, intr-un an, au comandat cu incredere 10 milioane de produse.

 

"Vanzarea, promovarea si livrarea produselor alimentare sunt doar o parte din povestea Freshful. Ca sa devenim prima alegere de e-grocery pentru consumatorii din Bucuresti si Ilfov, am cautat sa oferim o experienta digitala completa, sa fim o sursa de inspiratie pentru retete si o viata sanatoasa, sa demonstram grija pentru resurse, sa contribuim la combaterea risipei alimentare si sa oferim optiuni de pret potrivite in contextul actual inflationist", a adaugat Andrei Popescu.

 

Potrivit companiei, timp de 365 de zile cosurile de cumparaturi Freshful, pline cu bunatati si necesitati, au fost pregatite cu mare atentie de pickerii Freshful si livrate de 200 de curieri, direct din Depozitul situat in Stefanestii de Jos, jud. Ilfov. Calitatea pregatirii comenzilor este evaluata astazi de catre clientii Freshful la 97%, printre cele mai mari din piata, un punct forte care face ca 94% dintre utilizatorii hipermarketului online sa il recomande familiei si prietenilor, un procent stabil de mai bine de 6 luni.

 

In primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au inregistrat in aplicatia mobila, iar comportamentul de plata al consumatorilor s-a incadrat in estimarile initiale. 65% din totalul platilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro si in aplicatia de mobil, atat cu card bancar cat si cu cardul de tichete de masa Edenred.

 

Preocuparea pentru educatie si protejarea resurselor naturale a ramas constanta inca de la deschidere. Freshful a reusit, din octombrie anul trecut, sa aplice o strategie clara de responsabilitate sociala si de mediu adaptata la specificul si dimensiunea activitatii sale. Prin initiativa "Returneaza. Freshful recicleaza!" livratorii au colectat 9 tone de pungi de hartie pe care le-au reciclat si repus in circuitul Freshful. Prin parteneriatul cu Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor Bucuresti, a donat 1 tona de alimente care au ajuns la familiile vulnerabile beneficiare ale sprijinului oferit de asociatie. Prin crearea categoriei "Save Me" cu produse cu vanzare accelerata, a oferit clientilor o alternativa sigura pentru consum si convenabila din punct de vedere al pretului, astfel ca azi, peste 15% din comenzi contin cel putin un produs Save Me.

 

La finalul primului an de activitate, echipa Freshful numara 600 de angajati care asigura zi de zi calitatea produselor, a comenzilor, a comunicarii cu clientii si a experientei digitale in web si mobile app.

 

Companie romaneasca fondata in 2021, Freshful ofera, pe platforma online si in aplicatiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare si bunuri de larg consum de la parteneri si producatori locali.



Poti fi interesat si de