Fragedo, primul brand certificat Marca Etica, lanseaza o noua campanie de comunicare

Fragedo, primul brand certificat Marca Etica, lanseaza o noua campanie de comunicare


Fragedo este primul brand care, in urma evaluarii Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) va purta pe noul spot TV sigiliul Marca Etica, ce atesta respectarea principiilor etice si a bunelor practici de publicitate.

Facut mereu exact asa cum trebuie, puiul Fragedo isi reafirma promisiunea calitatii premium printr-o noua campanie de imagine: de la familia noastra, pentru familia ta.

 

In urma analizei comunicarii Transavia, Comitetul Etic al RAC a aprobat in unanimitate acordarea bonitatii pentru brandul Fragedo, in conformitate cu prevederile si in spiritul Codului de practica in comunicarea comerciala al Consiliului. Astfel, noul spot TV Fragedo este primul spot din Romania care va purta sigiliul Marca Etica.

 

„RAC lupta pentru ca mesajele campaniilor de promovare sa ajunga la consumatori respectand o conduita publicitara onesta si transparenta. Prin acordarea statutului de Marca Etica, RAC isi propune sa protejeze si, in acelasi timp, sa educe consumatorii si publicul din Romania, prin validarea unei conduite publicitare oneste, transparente si decente si prin promovarea bunelor practici in comunicarea brandurilor”, spune Laurentiu Gheorghiu, Vicepresedinte RAC.

 

Puii Fragedo, crescuti natural, in ritm normal, hraniti cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciati pentru fragezime si savoare de cei mai exigenti consumatori, avand mereu acelasi gust si aceeasi calitate, cu o valoare nutritionala superioara, indiferent in care dintre variante sunt alesi si gatiti de consumatori: grill, piept de pui, ciocanele, pulpe, aripioare, burgeri, carnaciori, chiftele.

 

”Suntem mandri sa fim primul producator din Romania care obtine certificarea Marca Etica, o recunoastere a faptului ca facem totul dupa reguli. Ca lider de piata, ne-am asumat sa spunem ce facem si sa facem ce spunem, avand o conduita onesta in toate actiunile noastre de marketing, comunicand transparent si aratand respect pentru toti cei care ne aleg la raft. Speram ca exemplul nostru sa fie urmat si cat mai multi jucatori care isi promoveaza produsele prin publicitate sa obtina certificarea Marca Etica in urma evaluarii expertilor RAC”, declara Theodora Popa, Vicepresedinte TRANSAVIA.

 

Prezentate intr-un mod inovativ, cu o abordare cinematografica pusa in scena cu ajutorul regizorului austriac Sebastian Mayr, vedetele noului spot sunt produsele Fragedo, care, gatite cu pasiune, ii multumesc pe consumatori care apreciaza calitatea, fragezimea, savoarea si versatilitatea produselor.

 

„Pentru a surprinde versatilitatea produselor, impreuna cu echipa TRANSAVIA, am imaginat o abordare dinamica, orientata spre actiune, in timp ce am creat o experienta cinematografica pentru noua reclama TV Fragedo. Punerea in scena a fost o munca frumoasa dar si incitanta, pentru ca toate filmarile au fost facute pe bune, cu produse Fragedo. Greutatea reala, consistenta ferma, textura sanatoasa si aspectul foarte ingrijit al acestora ne-a surprins placut in timpul filmarilor, si pe mine si pe echipa noastra, dar ne-a si provocat sa gasim solutii tehnice pentru filmarile spectaculoase pe care le-am facut. Am avut o experienta deosebita in platou si in timpul pregatirii spotului, si aceasta ma face sa ma gandesc cu incantare la viitoarea colaborare cu TRANSAVIA”, afirma regizorul spotului, Sebastian Mayr.

 

Prin certificarea Marca Etica se confirma, de catre expertii din industrie, faptul ca respectiva comunicare comerciala este in acord cu prevederile si in spiritul Codului de Practica pentru Publicitate al RAC.



Poti fi interesat si de