Fragedo, cel mai bine clasat brand din industria alimentara in topul Brand Finance Romania

Fragedo, cel mai bine clasat brand din industria alimentara in topul Brand Finance Romania


Fragedo, brandul emblematic TRANSAVIA, continua ascensiunea cu inca o pozitie in prestigiosul top publicat de Brand Finance® Romania 50, editia 2024, fiind cel mai bine clasat brand din industria alimentara, cu o valoare evaluata a brandului de 109 milioane de euro. In crestere cu aproape 27% fata de anul anterior, Fragedo ocupa locul 14, in urcare cu o pozitie fata de anul anterior, confirmand apetenta consumatorilor pentru produse romanesti sigure si de inalta calitate.

Aceasta performanta exceptionala reflecta viziunea si eforturile constante ale echipei celui mai mare producator din sectorul avicol din Romania, dedicata excelentei si in continua adaptare la nevoile pietei, asigurand astfel satisfactia deplina a consumatorilor, care apreciaza produsele din carne de pui sigure si de inalta calitate.

 

„Suntem mandri ca brandul nostru, Fragedo, se afla in fruntea celor mai valoroase marci din industria alimentara din Romania, urcand inca o pozitie in clasamentul Brand Finance® Romania 50. Dovedim astfel, inca o data, ca zi de zi, facem lucrurile exact asa cum trebuie, de la bob la furculita, castigand si mentinand increderea si loialitatea consumatorilor, care aleg produsele noastre pentru familiile lor. Acest rezultat subliniaza angajamentul afacerii noastre de familie, cu capital 100% romanesc, pentru calitate, siguranta si inovatie continua in sectorul alimentar, prin care actionam sustenabil, oferind atat produse de calitate, cat si inspiratie si modele de bune practici pentru intreaga industrie”, declara Ioan Popa, Presedinte si Fondator TRANSAVIA.

 

Fragedo, liderul pietei de carne de pui , se evidentiaza printr-o abordare onesta, orientata catre consumatori, oferind o gama bogata de produse sigure, de inalta calitate, care creeaza o experienta de consum exceptionala. Elementele cheie ale acestei abordari includ siguranta si calitatea ireprosabile ale produselor, diversitatea si versatilitatea gamei de produse, comunicarea onesta, fara exagerari sau artificii de marketing, distributia extinsa si curajul de a veni cu inovatii, dincolo de produs.

 

Brandul romanesc respecta standardele stricte de productie si are implementate protocoale riguroase prin care asigura siguranta si calitatea produselor oferite consumatorilor. De la produse portionate si specialitati gata preparate, pe baza de retete proprii, precum Fragedo Vin Prietenii la tine ori Fragedo Deli, la traditionalul pui grill, piept dezosat ori pulpe, aripi, ciocanele sau ficat de pui, consumatorii au garantia ca se pot bucura de produse naturale de calitate, care asigura valori nutritive superioare si un gust autentic, la fel de bun de fiecare data.

 

Cel mai bine vandut brand de carne de pui din Romania a cucerit si alte piete unde TRANSAVIA exporta aproximativ 30% din productie. In plus, este singurul brand din categorie care promoveaza autenticitatea, calitatea si siguranta produselor autohtone, fiind initiatorul programului „Autentic Romanesc”, ce aduce sub acelasi concept produse si branduri romanesti din diverse sectoare, colaborand pentru a crea un univers in care consumatorii romani sa poata fi inspirati, in timp ce promoveaza economia locala. Partenerii programului includ TRANSAVIA, Artesana, Cramele Recas, Mobexpert, Pangram Resita - Monte Banato si Theodora Golf Club, companii unite de aceleasi valori si de dorinta de dezvoltare durabila. Prin acest program, Fragedo face un pas mai departe si demonstreaza angajamentul sau ferm pentru sustinerea productiei autohtone de inalta calitate si pentru promovarea brand-urilor romanesti, atat in tara, cat si pe pietele internationale.

 

Pe langa analiza brandurilor individuale, raportul Brand Finance® Romania 50 clasifica si cele mai valoroase 10 portofolii de marci, calculate pentru acele afaceri care utilizeaza mai mult de un brand pe piata. In acest clasament, cel mai mare producator din sectorul avicol din Romania, TRANSAVIA, este plasat in fruntea companiilor din industria alimentara, ocupand locul 4, fiind surclasat doar de alte doua companii multinationale din sectorul bauturilor si de un retailer local din domeniul IT&C. Pusa in valoare de un model de afacere unic in regiune, afacerea de familie cu capital 100% romanesc care integreaza vertical intreaga sa operatiune, asigurand calitatea, siguranta si durabilitatea pe intreg lantul de productie, de la bob la furculita, capitalizeaza un avans de 9% fata de anul trecut, care ridica valoarea cumulata a portofoliului de marci a liderului pietei de carne de pui din Romania la 113 milioane de euro.

 

Conform informatiilor incluse in raportul Brand Finance® Romania 50, „in contrast cu decelerarea economiei romanesti in ansamblu (crestere de numai 2% in 2023), valoarea combinata a celor mai valoroase 50 de branduri romanesti a crescut cu 5.6% fata de anul anterior, ajungand la 7 miliarde de euro”.

 

Brand Finance® este cea mai mare firma independenta la nivel global in consultanta privind evaluarea brand-urilor, fondata in 1996, cu scopul conectarii brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Compania evalueaza peste 5.000 de brand-uri in fiecare an, in toata lumea si in toate sectoarele, publicand peste 100 de rapoarte anual. Un Raport de Evaluare de Brand prezinta in detaliu ipotezele, sursele de date si calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. Topul portofoliilor de marci include peste 40 de marci locale bine-cunoscute, cele mai valoroase dintre acestea fiind si prezentate individual in clasamentul principal al celor mai valoroase 50 branduri din tara.



Poti fi interesat si de