Educarea consumatorului si transparenta in comunicare – valori ale activitatii Grupului de firme Safir
Joi, 11 Martie 2021
Joi, 11 Martie 2021
Ultimul efort in acest sens consta in filmul documentar de tip „Cum se fabrica”, lansat cu ocazia aniversarii a 29 de ani de activitate in industria carnii de pasare. Cele doua parti difuzate pe Discovery Romania prezinta imagini din fermele proprii, unde sunt ingrijiti puii crescuti lent, Zdravan Moldovenesc, precum si informatii despre hrana, conditiile si spatiile acestora de trai.
Filmele sunt destinate atat consumatorilor cat si partenerilor Safir si au ca scop educarea si informarea corecta cu privire la produsele brandurilor proprii din carne de pasare: Deliciosul de Vaslui, Fomica?, Zdravan Moldovenesc. Urmarindu-le pe pagina Safir, se poate observa traseul puilor crescuti cu mainile curate, cu grija si responsabilitate, de la bobul de porumb cu care sunt hraniti, pana la siguranta in care ajung pe mesele familiilor.
De asemenea, campania de informare „Limpede ca buna ziua!”, in derulare deja de cativa ani, a lansat un ambalaj transparent, „Vezi Clar Tot”, prin care se vede foarte usor calitatea carnii de pasare 100% romanesti, pasari care sunt hranite cu 94% cereale si sroturi, pregatite intr-un abator de Clasa A.
Safir, aflat mereu in avangarda industriei carnii de pasare, va continua eforturile in vederea promovarii practicilor naturale, sanatoase si transparente, pentru un produs realizat 100% cu mainile curate. Vezi mai multe despre activitatea Grupului, aici: safir.ro
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...