Educarea consumatorului si transparenta in comunicare – valori ale activitatii Grupului de firme Safir

Educarea consumatorului si transparenta in comunicare – valori ale activitatii Grupului de firme Safir


In era digitala consumatorii dispun de mai multe informatii ca niciodata. Din pacate, aceasta abundenta vine la pachet cu probleme de dezinformare. Cum increderea in siguranta alimentelor este in scadere, Grupul de firme Safir face demersuri pentru sustinerea transparentei in industria carnii de pasare si educarea consumatorilor cu privire la alegerile sanatoase de carne de pasare.

Ultimul efort in acest sens consta in filmul documentar de tip „Cum se fabrica”, lansat cu ocazia aniversarii a 29 de ani de activitate in industria carnii de pasare. Cele doua parti difuzate pe Discovery Romania prezinta imagini din fermele proprii, unde sunt ingrijiti puii crescuti lent, Zdravan Moldovenesc, precum si informatii despre hrana, conditiile si spatiile acestora de trai.

 

Filmele sunt destinate atat consumatorilor cat si partenerilor Safir si au ca scop educarea si informarea corecta cu privire la produsele brandurilor proprii din carne de pasare: Deliciosul de Vaslui, Fomica?, Zdravan Moldovenesc. Urmarindu-le pe pagina Safir, se poate observa traseul puilor crescuti cu mainile curate, cu grija si responsabilitate, de la bobul de porumb cu care sunt hraniti, pana la siguranta in care ajung pe mesele familiilor.

 

De asemenea, campania de informare „Limpede ca buna ziua!”, in derulare deja de cativa ani, a lansat un ambalaj transparent, „Vezi Clar Tot”, prin care se vede foarte usor calitatea carnii de pasare 100% romanesti, pasari care sunt hranite cu 94% cereale si sroturi, pregatite intr-un abator de Clasa A.

 

Safir, aflat mereu in avangarda industriei carnii de pasare, va continua eforturile in vederea promovarii practicilor naturale, sanatoase si transparente, pentru un produs realizat 100% cu mainile curate. Vezi mai multe despre activitatea Grupului, aici: safir.ro



Poti fi interesat si de