Edenred lanseaza o campanie de sustinere a comerciantilor locali

Edenred lanseaza o campanie de sustinere a comerciantilor locali


Edenred Romania lanseaza campania "Vocea magazinelor de langa tine'', prin care sustine magazinele de cartier detinute de micii antreprenori romani in accesarea unei categorii importante de fonduri disponibile in economie pe cardurile de masa ale angajatilor.

Potrivit unui comunicat al companiei, Edenred isi propune, astfel, sa sprijine retailul autohton de proximitate, continuandu-si actiunile care vin in sprijinul companiilor client, al beneficiarilor si comerciantilor parteneri din Romania in contextul COVID-19.

 

Campania nationala "Vocea magazinelor de langa tine" se deruleaza in intervalul 8 noiembrie 2021 - 16 ianuarie 2022 si isi propune sa sustina comertul local, invitand cat mai multi beneficiari de carduri de masa sa reia obiceiul de a cumpara produse alimentare de la magazinele de proximitate.

 

Micile magazine autohtone de cartier au fost afectate de schimbarea obiceiurilor de consum in pandemia de COVID-19, pe de-o parte de avansul capatat de cumparaturile online, iar pe de alta parte, de expansiunea lanturilor de retail care au accelerat dezvoltarea propriilor retele de magazine de proximitate, se arata in comunicat.

 

In prezent, in comertul traditional, sunt circa 60.000 de magazine, fata de circa 150.000, la jumatatea anilor 90, potrivit unei cercetari Nielsen.

 

"Cu toate ca, in pandemie, magazinele alimentare au fost exceptate de la lockdown, clientii s- au simtit mai in siguranta sa cumpere online inclusiv mancare si bunuri de stricta necesitate, evitand, pentru o perioada, deplasarile la magazinele de proximitate. Presiunea pe comertul autohton de proximitate a fost si este foarte mare. De aceea ne dorim sa venim in sprijinul celei mai longevive categorii de parteneri ai nostri, micii antreprenori romani care detin magazine alimentare. Ma bucur sa lansam, astfel, campania nationala 'Vocea magazinelor de langa tine', incurajand reluarea obiceiului romanilor de a accesa comertul de proximitate pentru cumparaturile uzuale de alimente, pe care le pot achita cu cardurile de masa", a declarat Codrut Nicolau, director general Edenred Romania.

 

Campania derulata de Edenred Romania isi propune sa promoveze solidaritatea in comunitate si sa contribuie la refacerea si consolidarea segmentului de mici comercianti afectati de criza sanitara, care nu beneficiaza de rezerve financiare majore si nici de scheme facile de sprijin financiar. Campania vizeaza peste 10.000 de magazine de cartier care comercializeaza alimente si accepta plata cu Edenred Ticket Restaurant.

 



Poti fi interesat si de