Doripesco: Continuam dezvoltarea pe piata internationala

Doripesco: Continuam dezvoltarea pe piata internationala


Reprezentantii Doripesco s-au declarat multumiti de participarea la Anuga 2017. In cele cinci zile de targ au avut loc o serie de discutii si stabilindu-se legatura cu potentiali parteneri din Germania, Bulgaria, Irlanda, Spania, Qatar si Marea Britanie.

doripesco anuga2017Reprezentantii Doripesco s-au declarat multumiti de participarea la Anuga 2017. In cele cinci zile de targ au avut loc o serie de discutii si stabilindu-se legatura cu potentiali parteneri din Germania, Bulgaria, Irlanda, Spania, Qatar si Marea Britanie.


Doripesco anunta o crestere de 22% a vanzarilor in primele 9 luni ale lui 2017. Ne bucura foarte mult si putem doar sa observam trendul ascendent si consumatorii care doresc din ce in ce mai mult peste. Planurile sunt multiple. In primul rand vrem sa ne consolidam pozitia pe piata din Romania, dar si sa ne continuam dezvoltarea pe piata internationala. Avem clienti in Austria, avem in Italia, in Germania, in Franta, dar avem si foarte multe solicitari din Dubai si incercam sa ducem lucrurile mai departe, a declarat Ruxandra Coc, directorul de Dezvoltare al Doripesco.

Doripesco se lauda cu pozitia de lider pe piata de peste din Romania. De 10 ani, pe prima pozitie, lider sunt salatele de icre de crap si avem foarte multe sortimente, in special fara conservant, ceea ce nu face decat sa vina in sprijinul atitudinii de a incuraja consumatorul sa manance cat mai sanatos, dar trebuie sa recunosc ca piata internationala pune accentul pe tot ce inseamna pastrav si specialitati din pastrav si am dezvoltat noi produse, cum ar fi crema de pastrav cu unt. Este un produs tartinabil, este cerut foarte mult in HORECA, cat si in comertul traditional, avem specialitati gen ostropel din pastrav, aperitiv din pastrav cu fulgi de migdale. Sunt pur si simplu niste produse care reprezinta inovatia departamentului de produse. Este greu sa inovezi in acest sector. Din pacate, suntem pe ultimul loc al consumului de peste ceea ce inseamna ca simultan trebuie sa duci doua lupte: una cu mentalitatea si una cu viata de zi cu zi si cu tot ce inseamna productie in Romania, a mai declarat Ruxandra Coc.



Poti fi interesat si de