Distri Fresh a lansat o platforma de livrari de carne si ingrediente pentru profesionistii din HoReCa

Distri Fresh a lansat o platforma de livrari de carne si ingrediente pentru profesionistii din HoReCa


Distri Fresh, unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspata si congelata din Romania, a lansat platforma de comenzi www.carne-online.ro, prin care livreaza in intreaga tara carne, mezeluri si branzeturi fine pentru profesionistii din HoReCa, dar si persoanelor fizice.

La evenimentul de lansare a platformei online, organizat la Saloanele Casei Darvas - La Roche din Oradea, au participat profesionisti din industria carnii, HoReCa si colaboratori ai companiei oradene. Printre acestia s-au aflat presedintele Asociatiei Nationale a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism, Stefan Bercea, cu care compania oradeana a incheiat un parteneriat de colaborare, Eugen Capra, CEO-ul CARNEXPO Grill si Industria Carnii, si Lucian Marinescu, producatorul emisiunii UMAMI – al cincilea gust de la Pro TV. 

 

distri3

 Stefan Bercea, presedintele Asociatiei Nationale a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism, si Ionut Dejeu, directorul general al Distri Fresh International

 

Platforma, la care s-a lucrat inca din timpul pandemiei, asigura o selectie bogata de carne si materie prima atat pentru bucatariile profesionale, cat si pentru gurmanzi sau pentru persoanele care organizeaza evenimente private.

 

“Site-ul www.carne-online.ro este deja functional, iar curand va fi imbogatit si cu retete si recomandari de la chefi renumiti, asa incat toti cei care se inregistreaza vor primi si recomandari de retete si ingrediente. Produsele pe care le distribuim sunt ambalate in cutii, cu fulgi de gheata necesari pastrarii in conditii optime, si transportate in camioane frigorifice moderne. Utilizatorii isi aleg produsele dorite, le pun in cos si au la indemana cea mai sigura metoda de plata prin BT Pay", a explicat Ionut Dejeu, directorul general al Distri Fresh International.

 

distri2

 

Platforma se diferentiaza de alte site-uri de profil prin bogatia sortimentelor oferite din fiecare categorie de produse si prin faptul ca toate sunt de nivel profesional, de cea mai inalta calitate, nefiind disponibile in retail si avand drept caracteristica faptul ca au fost testate si sunt utilizate de profesionisti. Toate aceste produse, de altfel, au fost premiate de numerosi Chefi din Europa. De pilda, una dintre varietatile de branza oferite de Distri Fresh International a obtinut anul trecut medalia de aur la un concurs international de profil desfasurat la Paris.

 

Prin platforma www.carne-online.ro se comanda si livreaza in toata tara carne de porc, vita si pui, peste si fructe de mare, mezeluri, uleiuri si conserve, aperitive, fructe si legume, de cea mai inalta calitate si produse in intreaga lume.

 

Participantii la eveniment s-au bucurat de o selectie de produse si preparate oferite spre degustare, unele dintre ele realizate de Chef Iulian Olaru.

 

Odata cu lansarea platformei online, Distri Fresh International a prezentat si noul sau concept All for Pizza, cu servicii complete pentru pizzerii, de la furnizarea de materii prime de calitate premium, originale din Italia, pana la acordarea de consultanta tuturor celor care vor sa deschida o pizzerie sau sa-si diversifice retetele.

 

In acest scop, un chef pizzer al companiei oradene ofera si demonstratii, gratuit, la Pensiunea Valea Gepisului, detinuta de Distri Fresh, astfel incat profesionistii din domeniu pot beneficia de asistenta de specialitate.

 

Despre Distri Fresh International

Infiintata in urma cu 10 ani ca o retea de magazine de carne, societatea a vrut sa se diferentieze de restul unitatilor de profil prin crearea brand -ului de magazine tip macelarie/carmangerie CIOCU’MIC avand ca si sigla un cap de pui, destinat produselor din pasare. Ulterior a achizitionat brandul COMINCA de la Macromex destinat carnii de porc si vita si a creat brandul DELICATEZZURI pentru produsele din carne, premium.

 

Societatea opereaza doua centre logistice in comuna Bors si in comuna Lugasu de Jos, iar distributia in toata Romania se realizeaza cu parcul propriu de 21 de camioane frigorifice autorizate sanitar-veterinar. Astfel pe parcursul anului a fost implementat cel mai inalt sistem de calitate in domeniul logisticii pentru produsele alimentare IFS Logistic – International Food Standard de catre SGS Germania.

 

Distri Fresh International a obtinut, anul trecut, locul III pe tara la sectiunea „firme mijlocii” din partea Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, avand o cota de piata de 3% - 5% pentru produsele pe care le asigura, ceea ce inseamna ca 3-5 romani din 100 consuma direct sau indirect produse oferite de compania oradeana.



Poti fi interesat si de