De 30 de ani, Godac mizeaza in afaceri pe dezvoltarea pas cu pas
Miercuri, 29 Decembrie 2021
Miercuri, 29 Decembrie 2021
Strategia implementata inca de la inceput de Godac si respectata pe parcursul celor trei decenii este vanzarea a cel putin 80% din volumele fabricate prin intermediul retelei de magazine. Din oferta carmangeriei fac parte mai multe sortimente de specialitati de carne, salamuri crud-uscate si fiert-afumate, crenvursti, carnati, dar si piese de carne transata.
2021 este an aniversar pentru Carmangeria GODAC. Care a fost evolutia companiei in acesti 30 de ani?
Marian Radu, administrator si director general Carmangeria Godac: Marcam un eveniment care ne face cinste, este o sarbatoare pentru noi. Evolutia noastra a fost una lenta, cu obiective bine definite, o provocare continua. Am inceput de la un simplu magazin, un spatiu in care produceam si vindeam in acelasi timp, din localitatea Dragomiresti-Deal, iar acum am ajuns la o echipa formata din 250 de oameni. Datorita daruirii, perseverentei si priceperii, ne uitam astazi la „copilul” nostru care a crescut si de care suntem mandri. Sa intri intr-un top al producatorilor locali/regionali este usor, dar important este sa reusesti sa te mentii.
Ce a contribuit la succesul de care se bucura compania astazi?
M.R: Factorii de succes sunt aceiasi pentru afacerile cu o singura persoana, cat si pentru companiile de top. Intreprinderile mari au echipe de experti care se ocupa de diferite responsabilitati, dar intr-o afacere mica, fiecare persoana trebuie sa poarte multe „palarii” si sa indeplineasca mai multe roluri. Nu este usor sa te deosebesti intr-o piata in care toata lumea vinde acelasi produs. Trebuie gasita o modalitate de a oferi o valoare clara clientului si de a oferi servicii deosebite. CALITATEA si perseverenta reprezinta pentru noi un angajament asumat fata de partenerii si clientii nostri.
Care au fost directiile de dezvoltare pe care v-ati axat in ultimii ani?
M.R: Carmangeria GODAC este recunoscuta pentru mentinerea calitatii produselor. Liniile directoare urmate de noi au fost: orientarea catre client, lansarea de produse noi, diversificarea sortimentatiei din reteaua de magazine si sustinerea parteneriatelor cu firme romanesti.
Cum ati marcat/marcati aceasta aniversare?
M.R: Cu o echipa puternica,experienta in domeniu, resurse si oameni de calitate. Cei 30 de ani de activitate ne aduc plus valoare in piata de profil. A fost o provocare si o experienta frumoasa. Cei 30 de ani de activitate sunt o garantie a faptului ca produsele noastre sunt indragite de clienti.
Care sunt obiectivele pe care vi le-ati propus pentru urmatorii ani?
M.R: Pentru viitor pregatim surprize! Dorim sa reamenajam spatiile comerciale existente, sa ne extindem reteaua actuala de magazine, sa crestem capacitatea de productie, sa lansam produse noi, sa crestem numarul de angajati plus multe altele.
Interviu publicat in editia cu nr. 80 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...