DIANA, o companie de familie cu buletin 100% romanesc

DIANA, o companie de familie cu buletin 100% romanesc


DIANA, o companie de familie cu buletin 100% romanesc, implineste 30 de ani de calatorie continua si armonioasa in mijlocul comunitatii, din postura unei mari familii, ajunsa la peste 1.300 de angajati, care pun in fiecare zi suflet si pasiune in tot ceea ce fac pentru ca DIANA Abator si Fabrica de Mezeluri si reteaua de retail Magazine DIANA sa fie branduri recunoscute si apreciate in Romania.

Business-ul a pornit cu un magazin cu de toate, urmat de alte cateva magazine cu produse alimentare si a ajuns la o retea de 65 Magazine DIANA, extinsa in 6 judete.

 

In 1997, DIANA a inaugurat prima fabrica, cu o capacitate de productie nu foarte mare, dar dotata la cel mai inalt nivel tehnologic posibil la acel moment. A continuat cu preluarea fabricii de industrializare a carnii, Carvil, in anul 2000, de data aceasta cu o capacitate de productie foarte mare, dar complet depasita din punct de vedere tehnologic. Cel mai recent proiect pe linia de business DIANA Abator si Fabrica de Mezeluri a insemnat o investitie de peste 8 milioane de euro si s-a tradus in extinderea si retehnologizarea fabricii de mezeluri, simultan cu sectiile de transare, ambalare si livrare/picking.

 

Curajul, consecventa, seriozitatea si pasiunea au contribuit la succesul de care se bucura compania astazi. Cu aceste atribute, grupul a ajuns in topul abatoarelor din Romania, cel al producatorilor de preparate din carne si in topul Local Key Accounts din Romania cu reteaua de Magazine DIANA.

 

“Am investit si vom continua sa investim atat in modernizarea capacitatilor de productie, cat si in linia de retail, unde paralel cu extinderea retelei am demarat un amplu proiect de remodelare a magazinelor. Standardele de design sunt permanent upgradate, organizarea magazinelor pune accent pe utilitate si un grad de confort sporit pentru client  - spatii generoase, o sortimentatie bogata, care completeaza produsele din gama carne proaspata, mezeluri si produse din carne productie proprie. Asa a luat nastere conceptul  DIANA Gourmet - cu gandul la exigentele pe care le au consumatorii care aleg produsele premium. Pentru noi, premium nu inseamna scump, ci de calitate inalta, iar Magazinele DIANA Gourmet raspund acestor exigente si cultiva in randul consumatorilor un nivel de calitate superior. Oferta porneste de la produse si preparate din carne, alimente de baza si ajunge pana la raftul de cosmetice. O atentie deosebita a fost acordata bineinteles zonei cu produse si preparate din carne DIANA - produse atent selctionate, de la carne de porc si de oaie, pana la carne de vita maturata, iar pentru pasionatii de bucatarie, delicatese gourmet”, a spus Adina Craciunescu Marketing Manager DIANA.

 

Aniversarea s-a sarbatorit prin trei zile de petrecere, pentru 30 de ani de existenta, cu un eveniment aniversar in aer liber, #letsMEAT@theFestival, un fusion excelent de muzica buna - trupe cunoscute care au ridicat in picioare mii de oameni -  si gastronomie - cativa metri de gratare care au sfarait din plin ca sa rasfete gustul cu produsele savuroase DIANA, reinventate cu arome si texturi de sarbatoare de Chef Alex Rada si Chef Stefan Borleanu.

De asemenea, grupul a incheiat recent si o campanie aniversara de anvergura, cu peste 400 de premii, premiul cel mare fiind un VW T-Roc, gandita sa rasplateasca fidelitatea clientilor intregii retele de Magazine DIANA.

 

diana2

 

“Suntem consecventi in privinta obiectului de activitate. Am inceput cu servicii comerciale si ne propunem pe termen lung sa ajungem la un portofoliu de 100 de magazine. Am decis sa ne indreptam spre productia de carne si de preparate din carne, am facut-o si vom continua sa o facem la cele mai inalte standarde ale acestei industrii. Conex acestora si firesc de altfel, grupul a dezvoltat si activitati complementare – avem o ferma de bovine cu peste 500 de capete si o productie auxiliara de lapte si branza pentru vanzare in reteaua proprie de magazine. Paralel cu continuarea proceselor de digitalizare si calificare a personalului la nivel de grup, cochetam cu ideea de a incheia cicluri complete pentru produse din portofoliul fabricii si din sortimentatia oferita de lantul de retail Magazine DIANA”, a mai spus Adina Craciunescu.

 

Interviul integral despre aniversarea companiei DIANA poate fi citit in editia 78 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de