Cursa Caroli, distractie si voie buna la Bucharest Family Run

Cursa Caroli, distractie si voie buna la Bucharest Family Run


La finalul saptamanii trecute, Servetelul Carolino a dat startul Cursei Caroli in cadrul Bucharest Family Run, eveniment la care au participat atat copii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani, dar si parintii si bunicii acestora.

caroli 3La finalul saptamanii trecute, Servetelul Carolino a dat startul Cursei Caroli in cadrul Bucharest Family Run, eveniment la care au participat atat copii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani, dar si parintii si bunicii acestora.
Cursa Caroli este un eveniment sportiv dedicat familiei, o cursa in care copiii si parintii deopotriva au ocazia de a face miscare impreuna, intr-o atmosfera distractiva si prietenoasa. Traseul cursei a inceput din Piata Constitutiei, iar poarta sosirii a fost in Bulevardul Unirii din Capitala. Astfel, distanta parcursa de acestia a fost de 1,4 kilometri. Participantii s-au distrat si au avut inca un motiv in plus de a reuni intr-un mod armonios familia cu un stil de viata sanatos.

Pe langa cursa, toti alergatorii care au ramas in Piata Constitutiei pana la lasarea serii au putut lua parte la numeroase activitati sportive si distractive pregatite de organizatori.

Premiile au fost nenumarate, iar la final, castigatorii s-au bucurat de seturi de badminton, rachete de tenis, role pentru copii si chiar o trotineta. Copiii au participat pe categorii, in functie de varsta, iar la final a fost desemnat cate un castigator pentru fiecare categorie.

De asemenea, din taxa de inscriere la Cursa Caroli un procent va merge catre o cauza sociala pe care fiecare participant a ales sa o sustina. Acesta fiind inca un lucru care i-a motivat pe alergatori sa isi duca pana la capat cursa.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.



Poti fi interesat si de