Cum comunica autentic Familia Safir: parteneriat pe termen lung cu Chef Adrian Hadean

Cum comunica autentic Familia Safir: parteneriat pe termen lung cu Chef Adrian Hadean


Grupul de firme Safir si Chef Adrian Hadean anunta un parteneriat pe termen lung, prin care liderul de opinie va face cunoscut publicului sau tot ce considera util si interesant din afacerea care aduce pe piata marca Familia Safir si produsele sale din carne de pui.

Cu privire la principiile dupa care semneaza contracte de asociere, Chef Adi Hadean a declarat: “Am comunicat intotdeauna publicului meu doar produsele, tehnologiile si marcile pe care eu le folosesc pentru familia mea sau asupra carora m-am documentat cu multa atentie. In alegerea parteneriatelor pe care le fac – si numarul acestora este foarte limitat pe parcursul fiecarui an – atarna greu in decizie si potrivirea cu valorile oamenilor care conduc afacerile respective si care construiesc marcile respective. Vorbesc doar despre produsele pe care si eu le folosesc si in care cred.”

 

...Iar despre asocierea cu Familia Safir, Adi Hadean declara: “M-am apropiat de aceasta afacere de familie cu traditie antreprenoriala din 1945 prin liderii care o duc mai departe si o cresc frumos: Iulian si George Safir. Am crezut in viziunea lor si am vazut cata atentie dau tuturor aspectelor business-ului: de la grija fata de angajati, la cea fata de productie atenta cu mediul si cu ce iese pe usa fabricilor sub marca Familia Safir. Acum ne-am luat de mana sa facem cunoscute produsele din carne de pui sanatoasa, cu gust si textura mult apreciate de clienti.“

 

Grupul de firme Safir a raportat recent pentru anul financiar 2022 o cifra de afaceri de 67 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 29% fata de rezultatele anului anterior si investitii facute in 2022 de aproape 2 milioane de euro. Grupul va utiliza in acest an 9 milioane de euro pentru cresterea volumului de business si sustinerea planului de investitii.

 

In acest context este esential ca preferintele romanilor, care potrivit datelor de la INS, continua sa se indrepte catre carnea de pasare, cu un consum lunar de peste 1,7 kg per capita (date disponibile in decembrie 2022), sa fie satisfacute cu carne romaneasca a carei provenienta este cunoscuta.

 

Cum raspunde Familia Safir la aceasta intrebare si ce anume vor comunica publicului in perioada urmatoare, (si) prin intermediul lui Adrian Hadean, este detaliat de George Safir, care, impreuna cu fratele sau, Iulian, conduce afacerea spre extindere nationala: “Pe intreaga noastra linie de business se lucreaza cu responsabilitate si cu respect pentru consumator. In cele 7 ferme rurale ale afacerii Safir conditiile de trai respecta normele europene si mediul este controlat, avand nivel ridicat de biosecuritate. Mai mult, puii care se vand sub marca Zdravan Moldovenesc sunt crescuti in ferme situate langa padure si sunt hraniti zilnic cu mana. Rasa pasarilor din categoria de produse Familia Safir – Zdravan Moldovenesc este premium, iar hrana lor este fara coloranti, ceea ce dovedeste si culoarea naturala a carnii.“

 

Adi Hadean completeaza: “Nu credeti? Intrati sa vedeti live pe site-ul safir.ro cum sunt hraniti puii la orele stabilite. Practic, vedeti live din ferme si va puteti asigura de sursa puiului pe care apoi il veti oferi familiei voastre.“

 

Iulian Safir adauga: “Adrian Hadean va gati cu carne de pui Familia Safir si credem ca increderea pe care fanii lui o au in recomandarile sale ii va determina sa incerce produsele Familia Safir, care sunt Deliciosul de Vaslui, Zdravan Moldovenesc si Rasfat Romanesc. Experienta arata ca avem un grad foarte mare de loialitate printre cumparatorii romani: odata incercata carnea de pui Familia Safir, alegerea acesteia continua in familie. Le-as transmite romanilor sa asculte de sfaturile celor in care au incredere.“



Poti fi interesat si de