Cum a reusit Grupul de firme Safir sa fie cunoscut la nivel international

Cum a reusit Grupul de firme Safir sa fie cunoscut la nivel international


Indiferent de industria in care activeaza, un brand trebuie sa fie activ pe cat mai multe canale de comunicare, astfel se intalneste cu diferite categorii din publicul tinta, isi face cunoscute produsele, serviciile, ofertele si atrage parteneriate noi.

Notorietatea se poate castiga prin nenumarate canale de comunicare simultan, iar Grupul de firme Safir este unul dintre brandurile care a inteles si a aplicat aceasta strategie.

 

Cum reuseste un brand romanesc sa se faca cunoscut la nivel international

Vedem o prezenta din ce in ce mai activa a Grupului in cadrul evenimentelor importante ce au loc in industria carnii. Daca in anul 2019 grupul de firme Safir a fost prezent la Targul international SIAL din Franta, anul acesta a participat Targul Anuga din Germania, in cadrul caruia Grupul si-a indeplinit toate obiectivele, si va fi prezent la Carnexpo din Bucuresti, unde obiectivele sunt aceleasi dar pretate, in mare parte, pe piata din Romania.

 

Participarea la aceste evenimente reprezinta o oportunitate esentiala de a castiga vizibilitate in industria carnii, de a construi contacte si de a identifica oportunitati de dezvoltare pentru export.

 

Industria carnii se dezvolta pe zi ce trece, iar pentru a rezista pe o astfel de piata brandurile trebuie sa cunoasca tendintele din industria carnii.

 

Afla mai multe despre activitatea Grupului de firme Safir: www.safir.ro



Poti fi interesat si de