Cosm-Fan a lansat brandul Moldovan


Compania Cosm-Fan Carmangerie, unul dintre cei mai importanti jucatori clujeni de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a marcat cei 20 de ani de existenta printr-un complex proces de rebranding.

moldovanCompania Cosm-Fan Carmangerie, unul dintre cei mai importanti jucatori clujeni de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a marcat cei 20 de ani de existenta printr-un complex proces de rebranding.
La baza acestei decizii a stat nevoia de diferentiere fata de competitie, avand in vedere ca in Cluj-Napoca exista o foarte mare concurenta pe aceasta piata. Butucul in fata caruia, in urma cu 20 de ani, tatal Stefan si fiul Cosmin Moldovan au decis sa-si porneasca afacerea a devenit logo-ul noului brand, semnificand continuitate si mestesug bine facut. Prima carmangerie rebranduita s-a deschis la inceputul lunii martie, pe strada David Ferenc, in centrul orasului Cluj-Napoca, sub numele Moldovan Carmangeria Sannicoara. Noul concept de magazin poate concura fara probleme cu orice magazin de profil din Europa. Designul imbina elementele de bistro cu texturi diferite lemn, metal si sticla. Diferentierea fata de alte magazine este data de zona de servire, unde clientii pot consuma pe loc sau pot lua la pachet diverse produse pregatite de angajatii carmangerie. Totodata, clientilor li se ofera consultanta in prepararea carnii achizitionate din magazinul Moldovan sau a condimentelor folosite. Familia Moldovan lucreaza deja la implementarea noului concept intr-un al doilea magazin, din cartierul Zorilor, urmand ca in timp toate magazinele din retea sa fie remodelate. Familia Moldovan, proprietarii Cosm-Fan, detin o retea cu 27 de magazine proprii.



Poti fi interesat si de