Complex Brasov devine Minus22 si schimba ambalajele

Complex Brasov devine Minus22 si schimba ambalajele


Complex Brasov, cel mai mare furnizor local de peste si produse congelate marcheaza cei 22 de ani de experienta si devine Minus22, in urma unui proces de rebranding. Incepnd cu septembrie, pestii importati isi vor gasi locul sub gheata, in noile ambalaje de la Minus22. Noua platforma de brand este construita in jurul misiunii de a face produsele din peste oceanic cat mai accesibile la nivel national si de a oferi consumatorilor produse de bun simt ce vizeaza cresterea calitatii vietii si a sanatatii corpului lor.

ambalaje9Complex Brasov, cel mai mare furnizor local de peste si produse congelate marcheaza cei 22 de ani de experienta si devine Minus22, in urma unui proces de rebranding. Incepnd cu septembrie, pestii importati isi vor gasi locul sub gheata, in noile ambalaje de la Minus22.
Noua platforma de brand este construita in jurul misiunii de a face produsele din peste oceanic cat mai accesibile la nivel national si de a oferi consumatorilor produse de bun simt ce vizeaza cresterea calitatii vietii si a sanatatii corpului lor.
Conceptul noului brand vine de la temperatura intermediara de -22 de grade identificata in camerele frigorifice de la Complex Brasov. Minus22 a devenit astfel locatia intermediara optima de pastrare a produselor congelate, dar si temperatura preferata in special de pestii de frig - pesti congelati imediat dupa prindere prin metoda Flash Freezing.

In contextul unei piete din ce in ce mai competitive, Complex Brasov avea nevoie de o restilizare si de o evidentiere mai puternica a acelor atribute care ne definesc si ne diferentiaza de concurenta. Decizia de rebranding a venit ca o etapa de consolidare, fireasca pentru evolutia companiei. Minus22 satisface toate asteptarile si vine cu o abordare mult mai dinamica, prin care ne propunem adaptarea ofertei la nevoile clientilor. declara Gabriel Bota, Director General Minus22

Cei de la Minus22 isi propun sa fie mult mai apropiati de consumatori si au creat o imagine de brand diferentiatoare si contemporana. Noua identitate vizuala este prezenta de la ambalaje, in toate materialele si canalele de comunicare existente sau dezvoltate magazin de desfacere, flota de distributie, website, retele de socializare. Incepnd cu luna septembrie, marcile proprii Pescadis si Filesso aparute pe piata in 2010 vor fi inlocuite treptat de noile ambalaje marca Minus22. Cele 12 ambalaje au la baza un concept unic insotit de o abordare moderna si generoasa pentru consumatori: caractere mari cu efect de litere inghetate, si un gradient ce simbolizeaza procesul decongelarii - foarte important pentru calitatea finala a produsului consumat.

In scurt timp, noile ambalaje vor deveni vedetele lazilor frigorifice si vor putea fi gasite in marile lanturi de retail si in magazinele alimentare. Este un proiect la care se lucreaza de 1 an de zile, dar rezultatele sunt pe masura si avem incredere ca noua imagine si noul ambalaj vor fi bine primite de consumatorii nostrii. Ambalajul scoate in evidenta personalitatea brandului, comunica simplu si direct valorile acestuia si ii asigura o vizibilitate mai buna la raft. sustine Iulia Vedislav, Specialist Marketing la Minus22.

Compania are planuri de expansiune si vizeaza imbunatatirea constanta a calitatii produselor si serviciilor oferite catre clienti. In perioada imediat urmatoare Minus22 urmareste modernizarea si optimizarea procesului de ambalare prin achizitia unor masini inovative de impachetare. Valoare investitiei se ridica la suma de 150 000 Euro.

Cei de la Complex Brasov au parcurs impreuna cu consultantii de la Kort Design din Bucuresti un proces de redesign al intregului business. Mai mult decat un proces de rebranding, timp de jumatate de an am implicat angajatii Complex Brasov in workshopuri ce-au abordat diverse metode de design prin care am extras cele mai relevante insight-uri despre business si piata. Tot acest proces a avut ca miza si constientizarea resurselor si valorilor business-ului, regndirea modelului de business si adoptarea unei strategii contemporane in cultura organizationala: design thinking-ul., declara Andrei Carcea, Chief Designer la KORT Design. Lansarea interna a noului brand a avut loc in data de 21 August cand ambasadorii noului brand - adica angajatii ce au luat parte activ in procesul de redesign - au sustinut prezentari in fata colegilor in care au povestit cu incredere si entuziasm despre esenta noului brand, despre noul portofoliu si mesaje ce urmeaza sa fie comunicate mai clar catre piata.

Schimbarea am facut-o in primul rnd pentru clienti, pentru a reusi sa punem mai clar in cuvinte cine suntem, ce le oferim si de ce sa ne aleaga pe noi. Faptul ca suntem de 22 ani pe piata spune suficiente pentru multi, insa cei mai multi au nevoie sa ne inteleaga si sa ne cunoasca in toate substraturile noastre. Consider o reusita acest proiect pentru ca deja vad coerenta vizuala si verbala in exprimare care ne-a lipsit attia ani. ne povesteste Arpad Nagy, director zonal de vanzari la Minus22.

Fondata in 1992, Minus22 are ca si activitati principale importul si distributia de peste si produse congelate. Firma se ocupa de distributie inca de la aparitie, fiind printre primele cu acest profil din Brasov. Ulterior, reteaua de import foarte bine dezvoltata a permis trecerea de la distributia zonala la cea regionala, in acest moment, acoperind intreaga tara, direct sau prin subdistribuitori. Printre clientii sai se numara lanturi de retail ca Auchan, Cora, Kaufland, Profi, Lidl, si magazine alimentare ca Sergiana, Luca, Le FruMarin. In 2007, firma a investit resurse considerabile in infrastructura de ambalare si de portionare a marfii, ceea ce a permis verificarea calitatii produsului, fiind singurul distribuitor pe tara care ambala produsele printr-un sistem de vidare.

Compania a inregistrat anul acesta o crestere a vanzarilor de 10,82% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In luna mai, luna dinaintea scaderii TVA-ului a avut loc o retractare a pietei. In luna imediat urmatoare, vanzarile au crescut cu 54% fata de luna iunie a anului trecut. Minus22 are astazi 140 de produse in portofoliu si acopera categoriile principale de produse congelate. Macroul, merluciul, pastravul, codul, heringul sunt doar cteva dintre speciile de peste prezente in congelatoarele de la Minus22 alaturi de carnea de pasare si de semipreparate.



Poti fi interesat si de