City Grill actualizeaza aplicatia Out4Food, care genereaza 28% din cifra de afaceri

City Grill actualizeaza aplicatia Out4Food, care genereaza 28% din cifra de afaceri


Grupul City Grill mizeaza pe fidelizare digitala si lanseaza o versiune noua a aplicatiei Out4Food, platforma de loializare prin care trece peste un sfert din cifra de afaceri a grupului.

"Strategia de investitii a Grupului City Grill vizeaza consolidarea pozitiei de lider in HoReCa prin extinderea retelei, dar mai ales prin oferirea unei experiente complexe, atat din perspectiva culinara, cat si in locatie sau digital, cu accent pe loializare si personalizare.", mentioneaza compania.

 

Cu 380.000 de utilizatori si o frecventa medie de aproape 3 comenzi lunar, aplicatia Out4Food este principalul instrument de loializare si engagement in reteaua City Grill. In prezent, 26% dintre comenzile realizate in restaurantele grupului sunt plasate prin intermediul aplicatiei, iar aceasta genereaza 28% din cifra de afaceri totala.

 

Potrivit sursei citate, persoanele care fac parte din comunitatea Out4Food cheltuiesc, in medie, cu 20% mai mult decat ceilalti clienti ai restaurantelor din Grup, o diferenta sustinuta de mixul de beneficii si interactiuni personalizate.

 

"Out4Food este o extensie digitala a relatiei noastre cu clientul. Este un canal prin care mentinem un dialog constant, personalizat si cu beneficii tangibile. Ne ofera o imagine clara asupra comportamentului de consum, ne ajuta sa identificam preferintele clientilor si sa le oferim mai exact ceea ce cauta - fie ca vorbim de recompense, oferte sau recomandari. Practic, este un ecosistem care conecteaza loialitatea cu relevanta si ne permite sa crestem nu doar frecventa, ci si calitatea interactiunilor cu publicul nostru", a afirmat Ramona Popescu, Head of Marketing, City Grill Group.

 

Printre cele mai utilizate functionalitati ale aplicatiei se numara scanarea notelor de plata, accesarea voucherelor personalizate, plasarea comenzilor si consultarea sectiunii de noutati.

 

Sistemul de puncte este utilizat activ de intreaga comunitate - fie pentru acumulare, fie pentru rascumparare - si reprezinta un element cheie in strategia de fidelizare, contribuind semnificativ la retentia clientilor si la cresterea valorii medii a comenzilor. In prezent, intre 8% si 20% dintre utilizatori acceseaza voucherele personalizate, in functie de tipul acestora.

 

City Grill are in plan, pana la finalul anului, lansarea unei sectiuni dedicate experientelor speciale - beneficii care vor putea fi achizitionate exclusiv cu puncte. In paralel, echipa lucreaza la un nou mecanism de segmentare care sa personalizeze experienta in aplicatie in functie de istoricul de activitate al fiecarui utilizator.

 

Grupul City Grill este cel mai important jucator roman din industria restaurantelor. Fondat in 2004, Grupul City Grill opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Caru' cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescarus, Hanu' Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family si City Grill Delivery, precum si La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar si proiectele mai recente Aubergine, Marty Restaurants si complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.



Poti fi interesat si de