Cifra de afaceri a retailerilor germani a crescut anul trecut

Cifra de afaceri a retailerilor germani a crescut anul trecut


30 dintre cei mai mari retaileri pe segmentul food din Germania au avut impreuna o cifra de afaceri de 244 de miliarde de euro anul trecut, in crestere cu 2,5%, potrivit unui studiu citat de publicatia germana Fleischwirtschaft.

cifra afaceri30 dintre cei mai mari retaileri pe segmentul food din Germania au avut impreuna o cifra de afaceri de 244 de miliarde de euro anul trecut, in crestere cu 2,5%, potrivit unui studiu citat de publicatia germana Fleischwirtschaft.

Doar patru din cei 30 de retaileri germani au raportat scaderi in termeni de vanzari. Cea mai spectaculoasa scadere apartine grupului Metro, care a pierdut 3 miliarde de euro comparativ cu 2014, avand vanzari de 26,13 miliarde de euro. Astfel, a mai coborat o pozitie in clasament, de pe locul al patrulea pe locul al cincilea, in locul lantului german Aldi, cu care a facut schimb de locuri. In urma cu 11 ani, Metro conducea topurile retailerilor germani, pozitie ocupata in prezent de Edeka, care s-a indepartat si mai mult de adversarii sai in 2015.

Cu o crestere de 2,8%, vanzarile Edeka au totalizat 53,28 de miliarde de euro anul trecut, cu 13,7 miliarde de euro mai mult decat al doilea clasat in top, grupul Rewe. Si acesta din urma a marit distanta intre el si al treilea ocupant al clasamentului, lantul de magazine Schwarz. In vreme ce vanzarile Rewe au crescut cu 3,3% pana la 39,61 de miliarde de euro, Schwarz a raportat vanzari in crestere cu 1,4% pana la 34,54 miliarde de euro.



Poti fi interesat si de