Caroli Foods lanseaza noua divizie de business FoodLine Logistics
Luni, 25 Ianuarie 2016
Luni, 25 Ianuarie 2016
Caroli Foods Group anunta lansarea diviziei FoodLine Logistics, care asigura servicii de distributie la standarde inalte de calitate.
Lansata pentru a satisface atat nevoile interne de distributie, cat si pe cele ale partenerilor, divizia FoodLine Logistic are ca scop principal furnizarea unui serviciu profesionist de transport la temperatura controlata, modul in care ajung produsele din punct de vedere al calitatii fiind un aspect deosebit de important din procesul de livrare.
Dupa o perioada de cinci luni in care a functionat ca program - pilot, noul serviciu intern FoodLine Logistics si-a castigat autonomia si credibilitatea prin servicii complexe care raspund nevoilor de distribuatie a producatiei Caroli Foods Group. Ideea iniatiativei de distributie interna a pornit ca o necesitate de a suplini serviciul existent pentru a acoperi cererea de pe o piata din ce in ce mai mare si ca o solutie de optimizare a costurilor. Asttfel, ca urmare a faptului ca volumele de vanzare Caroli Foods Groups au crescut semificativ, FoodLine Logistics are misiunea de a face trecerea de la o activitate perceputa ca generatoare de costuri la un business profitabil si reprezentativ pentru grupul Caroli.
Din luna iulie, de cand s-a infiinatat FoodLine Logistics, am modificat fluxurile si procesele astfel incat in prezent distribuim in toata tara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind constienti ca logistica in temperatura controlata este o sursa valoroasa pentru un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business, iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv. In acest moment, ne concentram pe consolidarea echipei, a proceselor si a activitatilor cu clientii interni si externi pentru a transforma FoodLine Logistics intr-o companie puternica", declara Leonard Otelea, Manager de Logistica FoodLine.
Caroli Foods Group a facut investitii importante in serviciile de distributie si logistica pentru a fi la inaltimea asteptarilor partenerilor si colaboratorilor, astfel ca la finele anului 2015 a fost realizat un studiu de satisfacatie, conform caruia 85% dintre partenerii intervievati au declarat ca timpul de livrare este foarte important, 87% s-au declarat multumiti de corectitudinea documentelor de livrare, in timp ce 79% au punctat absenta erorilor de livrare.
In prezent, FoodLine Logistics dispune de un parc de masini cu peste 150 mijloace de distribuatie si transport la care se adauga cele 120 de masini ce apartin altor departamente.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...