Caroli Foods Group lanseaza salamul Sissi


Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, lanseaza un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela celui mai apreciat brand de sunca din Romania, Sissi, noul salam ofera promisiunea unui produs rafinat, de inalta calitate, ce are un continut ridicat de carne, din bucati atent selectionate de vita si porc.

salam-sissi1Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, lanseaza un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela celui mai apreciat brand de sunca din Romania, Sissi, noul salam ofera promisiunea unui produs rafinat, de inalta calitate, ce are un continut ridicat de carne, din bucati atent selectionate de vita si porc.


Lansarea acestui produs vine ca un raspuns la nevoile in schimbare ale consumatorilor nostri, care sunt grija noastra principala in tot ceea ce tine de activitatea companiei, fie ca investim in tehnologie sau lansam un produs nou. Stim ca romanii apreciaza gustul si calitatea produselor din gama Sissi si am vrut sa le oferim un salam fiert afumat cu acelesi atribute un produs rafinat, cel mai bun din categorie, care ofera bunatate, atat prin gust si experienta de consum, cat si ca alegere pentru un stil de viata sanatos. Salamul Sissi este dedicat celor care apreciaza o inalta calitate a vietii a declarat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.

Salamul Sissi este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Cu un gust echilibrat, usor aromat, continut redus de sare si fara alergeni, produsul este potrivit pentru intreaga familie, atat ca gustare, cat si pentru micul dejun. Ambalat in atmosfera protectoare, produsul se aliniaza atributelor deja indragite de consumatorii gamei Sissi: bunatate si gust rafinat, prospetime, cea mai inalta calitate.

Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, adresandu-se consumatorilor care apreciaza valorile de brand deja cunoscute, inspirate din povestea Printesei Sissi: rafinament, echilibru, incredere, dragoste pentru familie si calitate inalta a vietii. Folosim in realizarea lui bucati atent selectionate din carne de vita si porc, le condimentam usor, astfel incat preparatul sa poata fi savurat si de cei mai mici dintre membrii familiei a declarat Andra Botan, Senior Category & Communication Manager, Caroli Foods Group.

Produsul este realizat in fabrica de la Pitesti a producatorului, in conformitate cu cele mai inalte stadarde europene de productie, reunind experienta celor 20 de ani de activitate pe piata din Romania cu expertiza Campofrio Food Group, partenerul Caroli Foods in Romania si liderul European din industrie. Caroli Foods Group detine certificarile de siguranta si calitate ISO 9001:2008, HACCP si International Food Standard (IFS) versiunea 6, mentiunea Higher Level, unul dintre cele mai inalte standarde care atesta siguranta alimentara si calitatea produsului prin respectarea stricta a legislatiei europene din domeniul alimentar.

Salamul Sissi este disponibil in magazine incepand din luna septembrie.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.



Poti fi interesat si de