Caroli Foods Group lanseaza platforma CASA CAROLISTILOR
Joi, 17 Decembrie 2015
Joi, 17 Decembrie 2015
Caroli Foods Group anunta lansarea campaniei CASA CAROLISTILOR ce aduna sub acelasi acoperis virtual (https://casacarolistilor.ro/) intreaga familie de produse lansate in fabrica din Pitesti.
Derulata in perioada 15 decembrie 2015 - 30 martie 2016, campania CASA CAROLISTILOR invita consumatorii sa viziteze si sa exploreze Casa Carolistilor, avand posibilitatea sa aleaga cadouri ideale atat pentru propriile case, cat si pentru sine, prin simpla achizitie si inscrierea de produse Caroli Foods Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro pe platforma Casa Carolistilor.
Casa Carolistilor ilustreaza casa virtuala perfecta pentru orice familie, fiecare camera asemanandu-se cu o camera reala: in lobby avem posibilitatea sa ne cunoastem (are loc inregistrarea), in bucatarie sa iti alegi premiile dorite, iar in dormitorul lui Servetel primesti sfaturi utile de parenting, nutritie sau lifestyle. Platforma este interactiva si atractiva atat pentru parinti, dar mai ales pentru copiii care il recunosc si indragesc pe Servetel. Ne dorim ca fiecare utilizator sa se simta ca acasa in experienta din online si sa interactioneze cu elementele surpriza ale platformei. Ne asteptam ca dupa familiarizarea cu produsele Caroli, Sissi, Campofrio si Maestro in cadrul unei platforme virtuale, dorinta de consum sa fie transpusa in realitate, prin achizitia de produse de calitate din carne.
Experienta inedita a platformei implica vizita virtuala a casei Carolistilor, explorarea fiecarei camere si descoperirea unor premii atragatoare, disponibile pentru achizitie prin intermediul CaroLeilor, moneda de tranzactie a platformei. Orice produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro achizitionat din magazine si inscris pe platforma poate sa aduca consumatorii mai aproape de premiile garantate si de marele premiu, o casa in valoare de 50.000 euro.
Pentru a intra in campanie, consumatorul va trebui sa isi faca cont pe www.casacarolistilor.ro/ si sa inscrie lotul si valoarea produselor achizitionate, precum si data bonului fiscal. Pentru fiecare inscriere, el va beneficia de un anumit numar de CaroLei in functie de valoarea achizitiei. La fiecare 20 Carolei acumulati, va primi o sansa la marele premiu, o CASA in valoare de 50.000 de euro.
Prin intermediul platformei Casa Carolistilor, ne-am propus sa ne apropiem cat mai mult de consumatorii nostri si dorim sa le rasplatim loialitatea, dar mai ales faptul ca brandurile Caroli, Sissi, Campofrio si Maestro sunt apreciate si fac parte din viata lor, zi de zi. Pe platforma, ei pot colecta CaroLei ce pot fi transformati in premii consistente. De asemenea, le-am pregatit consumatorilor, in semn de apreciere, un complex de sfaturi si recomandari, din diverse arii de interes, precum parenting, nutritie si lifestyle, a afirmat Adelina Mircea, Junior Category Manager Caroli Foods Group.
Pentru implementarea si dezvoltarea acestui proiect, Caroli Foods Group a dezvoltat un parteneriat cu Lowe Profero Bucuresti.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu.
In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...