Carmistin tinteste piata europeana de retail, obiectiv pentru care a realizat investitii de peste 200 mil. euro

Carmistin tinteste piata europeana de retail, obiectiv pentru care a realizat investitii de peste 200 mil. euro


De peste 60 de ani, SIAL Paris reuneste cele mai competitive, inovatoare si creative  forte din industria alimentara la nivel global. Grupul Carmistin si brandul sau de top, La Provincia, s-au alaturat, in premiera cu propriul stand, acestei sarbatori a excelentei globale in inovarea alimentara, desfasurata in perioada 19 - 23 octombrie, in Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, Franta.

Valorificand potentialul extraordinar de business al unei astfel de platforme internationale, care a reunit cca. 8.000 de cumparatori de top, cu o putere de cumparare de peste 50 miliarde euro, Grupul Carmistin s-a prezentat la Paris cu o echipa de 50 de specialisti, care, timp de 5 zile, au avut programate peste 250 de intalniri cu parteneri si potentiali parteneri de afaceri, reprezentanti ai unora dintre marile nume ale industriei la nivel mondial. Intalnirile au vizat discutii referitoare atat la piata de desfacere, cat si la partea de dezvoltare pentru urmatoarele proiecte ale Carmistin.

 

“Grupul nostru de companii targeteaza piata europeana de retail, obiectiv pentru care am si realizat investitii recente de peste 200 milioane euro, iar prezenta la un targ de o asemenea anvergura, precum SIAL Paris, este parte din strategia noastra de a deveni si de a ramane o prezenta vizibila, relevanta si constanta in regiune. Mizam pe o expansiune care ne va consolida pozitia la nivel european si care va reflecta permanent angajamentul nostru fata de principiile dezvoltarii durabile, cu grija fata de oameni, resurse si mediu”, a declarat Iustin Paraschiv, fondator si presedinte Carmistin.

 

In armonie cu sloganul editiei din acest an al SIAL, Inspire Food Business,  Carmistin s-a prezentat la Paris cu un stand unic, inovator, care a marcat totodata si noua sa identitate vizuala, Carmistin the Food Company, identitate ce reflecta evolutia business-ului dupa 20 de ani si maniera in care s-a adaptat permanent intr-o industrie cu un potential infinit dar si cu provocari pe masura.

 

Grupul Carmistin a fost prezent cu portofoliul de produse La Provincia si la standul Romaniei organizat in cadrul SIAL 2024.



Poti fi interesat si de