CarmOlimp incepe sa vanda exclusiv online si reduce preturile cu 30%
Marti, 12 Decembrie 2023

Marti, 12 Decembrie 2023
Noua viziune a brandului abordeaza un concept “pe cat de simplu, pe atat de revolutionar: suntarea lantului de distributie pana la obtinerea unui pret corect”. Conceptul «din fabrica direct in farfurie» a necesitat o implementare de 3 ani si 500.000 euro doar pentru formare si este gandit sa revolutioneze piata, intr-o perioada in care preturile alimentelor au explodat.
“Dupa ce am eliminat intermediarii, am descoperit ca produsele noastre pot ajunge la domiciliul clientilor cu un pret cu 20%, 30% sau chiar 60% mai mic, in functie de produs, decat daca s-ar fi deplasat ei la rafturile retailerilor. Si nu am mai pus la socoteala timpul pierdut si costul drumului. Cred cu tarie ca noua noastra viziune poate revolutiona piata si modul in care produsele alimentare se vor comercializa de acum inainte. E timpul ca romanii sa nu mai depinda de reglementarile marilor lanturi de retail si sa aiba parte de calitate, prospetime si preturi corecte”, a declarat Valentin Soneriu, Director General CarmOlimp.
Produsele CarmOlimp s-au lansat pe platforma zizam.ro, fiind momentan disponibile in judetul Brasov.
„Cred cu tarie ca putem sa oferim un pret corect pentru consumatorul final si vom arata ca se poate. Nu spun ca oamenii s-au saturat sa fie pacaliti, dar in mod sigur cu totii am acceptat niste reguli pe care poate nu stiam ca le putem refuza. La CarmOlimp, regulile le stabilim doar noi si clientii nostri. Ultimii ani au fost cea mai mare provocare pe care am avut-o. Practic, a trebuit sa aplic toate lectiile invatate in 30 de ani ca sa aduc in piata un proiect care revolutioneaza comertul cu alimente. Am renuntat la orice intermediari, pentru ca am descoperit ca aproape jumatate din pret se pierde literalmente pe drum, iar clientul este cel care plateste pentru o complexitate care nu e necesara. Asa a aparut Zizam, care livreaza direct din fabrica la consumatorul final produse de calitate la un pret corect”, a adaugat Valentin Soneriu.
Fabrica de mezeluri, abatorul si restaurantele - functionale astazi la cele mai moderne standarde, fiind certificate high-grade IFS - isi orienteaza o buna parte din desfacere catre mediul on-line. Mai mult decat atat, abatorul CarmOlimp este unul dintre cele mai mari abatoare de oaie din Romania, certificat Halal, de unde exporta atat in zona araba, cat si in Europa.
„CarmOlimp, desi a trecut prin momente mai grele la un moment dat, a ramas mereu prezent in piata. Si nu numai ca a ramas, dar am si dezvoltat continuu atat brandul, cat si productia, portofoliul si distributia produselor, iar pentru anul viitor pregatim investitii in linii de productie noi si in noul proiect de distributie directa catre clientul final”, a mai spus directorul CarmOlimp.
Pornita in 1993 ca o afacere de familie de catre Olimpiu si Carmen Soneriu si preluata de Valentin Soneriu, fiul acestora, brandul CarmOlimp este detinut in prexent de compania Austin Meats.
În deschiderea evenimentului, Alteța Sa Regală Principesa Sofia a României a oferit F...
Răspândirea virusului gripei aviare a provocat îngrijorări în rândul guve...
"Ce este extrem de important pentru noi - şi eu ţin foarte mult la lucrul acesta - noi am gâ...