Cand campaniile sociale se transforma intr-un stil de viata: Asociatia Adi Hadean si Grupul Safir

Cand campaniile sociale se transforma intr-un stil de viata: Asociatia Adi Hadean si Grupul Safir


Se implinesc 6 luni de colaborare intre Grupul de firme Safir si Asociatia Adi Hadean, perioada in care mii de oameni au fost ajutati fie cu portii de mancare, o vorba buna sau afectiune.

„Relatia dintre Safir si Adi Hadean este una veche, ce s-a transformat intr-o frumoasa prietenie, bazata in primul rand pe incredere si pe ideea de a face bine comunitatii. Colaborarea pe proiectul Solidar Social a venit ca ceva normal pentru noi, nu am stat prea mult pe ganduri. Observam ca multe branduri aleg sa se implice social, lucru pe care-l aplaudam, conteaza foarte mult daca esti intru-totul dedicat şi chiar iti propui sa schimbi ceva.” – Safir Iulian, Manager general adjunct Grup Safir.

 

Desigur, orice brand care alege sa se implice sau dezvolte campanii de responsabilitate sociala are de castigat, la fel si cel care beneficiaza. O astfel de colaborare e mereu win-win, importanta trebuie sa fie existenta dorintei de a face bine.

 

Pandemia a fost cea care a dat nastere proiectului Solidar Social, 485.396 fiind numarul de portii de mancare livrate catre cadrele medicale aflate in prima linie a luptei impotriva COVID-19, varstnici si persoane defavorizate.

 

Multe branduri cunoscute din Romania s-au alaturat ambitiosului proiect, care a reusit sa adune in jurul lui colaborari sincere si de incredere. Dupa doi ani de zile, Asociatia Adi Hadean sare si in ajutorul refugiatilor ucraineni care intra in Romania, indiferent de granita. Grupul de firme Safir este cel care asigura carnea de pui din meniurile calde si savuroase gatite de bucatarii voluntari din Asociatie.

 

Grupul de firme Safir te invita alaturi de ei in Asociatia Adi Hadean: activsocial.ro



Poti fi interesat si de