Campionul Titi Aur face un drift catre industria carnii cu o afacere premium

Campionul Titi Aur face un drift catre industria carnii cu o afacere premium


Un nou brand de produse din carne calca pedala de acceleratie catre succesul dat de produsele din gama bio/organic, iar omul care conduce cu eleganta brandul TAUR nu este altcineva decat campionul curselor de raliu, Titi Aur.

Recent reprofilat ca jucator in industria carnii, Aur mizeaza pe dorinta tinerei generatii de a consuma produse cat mai sanatoase si construieste cu migala un brand care sa ii pozitioneze numele intr-o sfera a calitatii. TAUR este o poveste a reinventarii personale, dar reprezinta, la fel de bine, si un etalon al calitatii in industria alimentara. Povestea brandului TAUR, bine pozitionat pentru a face performanta, o relateaza pentru revista INDUSTRIA CARNII.RO chiar fostul performer al circuitelor de raliu.

 

taur3a

 

“Viata mea profesionala din ultimii 30 de ani a fost in jurul activitatilor «volatile» marketing, publicitate, teambuilding, training. De cate ori se intampla ceva in viata economica sau politica (alegeri, criza economica etc), primele bugete afectate sunt exact din aceasta zona si mi-am dorit mereu sa fiu implicat intr-o zona economica mult mai stabila. Investitia in Academia Titi Aur (ATA) a insemnat pe langa foarte multa pasiune si un efort financiar important de aproximativ 12 milioane euro cu implicarea unor asociati, fonduri europene si credite bancare, dar si angrenarea unei echipe de aproximativ 60 de persoane. Pandemia, situatie care nu a fost luata in calcul de noi, a inchis in primele 2-3 luni activitatea de la ATA si atunci am luat decizia sa ma implic in industria carnii”, a spus Titi Aur.

 

taur3

 

Brandul TAUR se adreseaza unei categorii mici de cumparatori, o nisa care isi doreste produse 100% naturale, fara nitriti, carmin, coloranti sau E-uri si aceasta categorie de clienti (inca putini) este interesata si de carnea de vita, atat proaspata, cat si maturata.

 

taur 4

 

Mai multe detalii despre noul brand dezvoltat de campionul Titi Aur se regasesc intr-un interviu publicat in editia 75 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de