Campanie de educarea privind consumul de peste, demarata de Alfredo Seafood

Campanie de educarea privind consumul de peste, demarata de Alfredo Seafood


Alfredo Seafood, brand dezvoltat de Romfood Trading, unul dintre principalii jucatori de pe piata importatorilor si distribuitorilor de produse de peste si fructe de mare din Romania, si-a propus inceperea unei campanii de educare in vederea cresterii consumului de peste, care este o sursa valoroasa de nutrienti.

campanie edAlfredo Seafood, brand dezvoltat de Romfood Trading, unul dintre principalii jucatori de pe piata importatorilor si distribuitorilor de produse de peste si fructe de mare din Romania, si-a propus inceperea unei campanii de educare in vederea cresterii consumului de peste, care este o sursa valoroasa de nutrienti.

In prezent, un roman mananca de aproape sapte ori mai putin peste, intr-un an, decat un spaniol, tara care se situeaza la polul opus fata de noi intr-un clasament al consumului de produse de pescarie, la nivel european.

Campania Nicio saptamana fara peste pentru romani isi propune sa le ofere consumatorilor date despre ceea ce inseamna o dieta sanatoasa, de ce recomanda specialistii in nutritie sa avem cel putin o masa pe baza de peste pe saptamana si ce inseamna cu adevarat echilibrul in alimentatie. Consider ca misiunea Alfredo pe aceasta piata nu este doar de a aduce produse de cea mai buna calitate la raft, ci si de a furniza informatie si, de ce nu, educatie in ceea ce priveste beneficiile pestelui pentru organism si necesitatea de a-l include in meniul saptamanal! Noi am inceput aceasta campanie, intern, inca din anul 2014 si oferim angajatilor nostri o masa de peste pe saptamana, din partea Alfredo. Rezultatele sunt excelente, atat in motivatia colegilor mei, cat si in pasiunea noastra pentru tot ce inseamna peste si fructe de mare, declara Mihai Cristian Darmanescu, Director General Romfood Trading.

Campania Nicio saptamana fara peste vizeaza schimbarea obiceiurilor defectuoase de consum ale romanilor prin inlaturarea preconceptiilor asociate pestelui, produselor pe baza de peste si fructelor de mare, precum si furnizarea unor informatii corecte si cat mai complete pe teme de nutritie, venite din partea unor specialisti in domeniu.

Campania, care este proiectata pe mai multi ani, va consta intr-o serie de campanii si evenimente dedicate mass-media, retailerilor si publicului larg, dar si angajatilor Alfredo. Vor fi organizate conferinte, seminarii de nutritie si cooking show-uri menite sa ofere informatii despre ceea ce inseamna o dieta echilibrata, dar si idei inedite prin care pestele si fructele de mare pot fi gatite in asa fel incat sa-si pastreze atat gustul savuros, cat si toate proteinele, vitaminele si mineralele continute, ce au un aport major in functionarea optima a organismului. Campania este organizata de agentia United. Marketing Partner.

Din august 2016, consumatorii pot invata care este modalitatea corecta de a prepara pestele si fructele de mare, dintr-o serie de retete postate atat pe website-ul Alfredo Seafood, cat si pe pagina de Facebook si canalul Youtube. Pentru a fi mai usor de pus in practica, retetele apar sub forma unei serii de peste 40 de materiale filmate, care prezinta, pas cu pas, toate etapele pregatirii unui fel de mancare delicios, demn de a figura in meniurile celor mai bune restaurante cu specific mediteranean. Retetele au fost pregatite de Chef Catalin Jernoiu, unul dintre cei mai reputati specialisti in produse din peste din Romania.

Studiile atesta beneficiile dietei mediteraneene. Dieta mediteraneana se axeaza pe alimentele care se consuma si se regasesc cel mai des in preparatele traditionale din tari aflate in bazinul Marii Mediterane. Potrivit acestei diete, pestele si fructele de mare ar trebui incluse in alimentatie de doua ori pe saptamana. Diferite studii facute de-a lungul timpului, dovedesc ca oamenii din tarile mediteraneene au un risc mai scazut de aparitie a unor afectiuni grave, printre care se numara bolile cardiovasculare, accidentele vasculare cerebrale (AVC-uri), diabetul de tip II, sindromul metabolic. De asemenea, rezultatele au aratat ca alimentatia specifica acestei zone reduce semnificativ si nivelul de colesterol LDL (denumit si colesterol rau) din sange.

Studiul Predimed (Preventia primara a bolilor cardiovasculare cu ajutorul dietei mediteraneene) publicat in anul 2013, in The New England Journal of Medicine, a fost efectuat pe 7.447 de persoane care prezentau un risc crescut de aparitie a afectiunilor cardiovasculare si a durat aproape cinci ani. Concluziile studiului au atestat faptul ca dieta mediteraneana a scazut riscul aparitiei AVC-urilor cu 39%, a dus la o scadere cu 52% a incidentei diabetului de tip II si a redus cu 30% riscul cumulat de deces cauzat de atac cerebral, infarct miocardic si boli ale aparatului cardiovascular. In plus, s-a constatat o scadere a cazurilor de sindrom metabolic cu 13,7%, in situatiile in care aceasta dieta a fost suplimentata cu nuci.

Este dovedit stiintific faptul ca dieta mediteraneana este una extrem de sanatoasa, iar un fapt cunoscut este consumul des de peste si fructe de mare in acest tip de alimentatie. Studiile medicale recunosc importanta acestor preparate intr-o dieta menita sa mentina organismul la un nivel optim de functionare, un motiv in plus sa incercam sa crestem consumul de peste, in tara noastra, la macar o portie saptamanal. Sunt optimist ca oferind informatie corecta consumatorilor si dandu-le optiuni in ceea ce priveste prepararea produselor din peste, vom reusi ca peste cinci ani sa ajungem in punctul in care ne dorim nicio saptamana fara o masa pe baza de peste pentru romani!, a adaugat Mihai Cristian Darmanescu.

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse din peste si fructe de mare din Romania. Comercializarea produselor se face prin Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Darmanescu si Daniel Florin Nistor si lansat in anul 2013. Datorita experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, dar si al celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta si Bucuresti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cat si in peste 300 de magazine de comert traditional.Save



Poti fi interesat si de