Campania Romanii prefera Cris-Tim


Incepand cu luna februarie 2015 Cris-Tim deruleaza o noua campanie de comunicare. Denumita sugestiv Romanii prefera Cris-Tim campania isi propune sa prezinte intr-o maniera creativa si pe intelesul tuturor, detaliile de productie care fac produsele Cris-Tim sa fie apreciate pentru calitatea si gustul lor.

revista bannerIncepand cu luna februarie 2015 Cris-Tim deruleaza o noua campanie de comunicare. Denumita sugestiv Romanii prefera Cris-Tim campania isi propune sa prezinte intr-o maniera creativa si pe intelesul tuturor, detaliile de productie care fac produsele Cris-Tim sa fie apreciate pentru calitatea si gustul lor.

Campania a debutat la inceputul lunii februarie, cu faza de teasing in care trei persoanje memorabile, intruchipand trei culturi gastronomice diferite - cea italiana, araba si indiana retin atentia si stranesc curiozitatea printr-o serie de mesaje care fac referire la specialitatile traditionale preferate.

In doua parte a campaniei personajele dezvaluie ca au descoperit ca in Romania produsele Cris-Tim sunt specialitatea preferata a romanilor. Mesajul este completat de motivele care fac din produsele Cris-Tim mancarea favorita pentru milioane de clienti.

Prin intermediul celor doua componente majore ale campaniei - TV si on-line (www.romaniiprefera.ro) romanilor li se dezvaluie intreg procesul care sta in spatele realizarii celor peste 150 de tipuri produse care sunt puse zilnic pe masa lor. Astfel, sunt prezentate detalii diferentiatoare ale procesului de productie: de la alegerea materiei prime (carnea de calitate certificata si mirodeniile obtinute din surse vegetale), la realizarea si testarea retetelor in laboratoarele proprii. De asemenea, campania aduce in prim-plan atat inovatiile permanente ale companiei - precum tehnologia de conservare naturala prin inalta presiune, parte din cea mai moderna fabrica din Romania- precum si grija continua ce duce la dezvoltarea si sustinerea in piata a unor produse de calitate, echilibrate nutritional ce pot face parte din meniul oricarui roman.

Acesta campanie face parte din strategia companiei Cris-Tim de a construi si sustine in permanenta o comunicare directa si transparenta cu consumatorii si de a-i informa astfel incat sa poata alege in cunostinta de cauza produsele care sustin o calitate crescuta a vietii.

Rigurozitatea unei sigurante alimentare de top descrisa printr-un procedeu unic in Europa conservare indelungata prin inalta presiune, precum si o distributie rapida a produselor Cris-Tim au pus in milioane de farfurii din Romania produse de calitate exceptionala. Tocmai de aceea Romanii prefera Cris-Tim.



Poti fi interesat si de