Call center pentru plangerile consumatorilor de carne si mezeluri

Call center pentru plangerile consumatorilor de carne si mezeluri


Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - InfoCons a Incheiat, luni, un protocol de colaborare cu Asociatia Romana a Carnii (ARC), prin care vor realiza un call center unde vor fi preluate si solutionate plangerile consumatorilor In domeniul produselor si preparatelor din carne.

call centerAsociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - InfoCons a Incheiat, luni, un protocol de colaborare cu Asociatia Romana a Carnii (ARC), prin care vor realiza un call center unde vor fi preluate si solutionate plangerile consumatorilor In domeniul produselor si preparatelor din carne.

"Am hotarat sa cream un centru national de consiliere si consultanta a consumatorilor din domeniul produselor si preparatelor din carne. In acest sens am infiintat un call center, un numar scurt, prin care consumatorii nostri sa poata fi informati cum sa faca o reclamatie si cum poate sa o solutioneze. Centrul va functiona Intre orele 8.30 si 17.30, cineva va raspunde la telefon, iar aceasta consiliere va fi inclusiv intre producator si consumator. Astfel, consumatorul va sti ce drepturi are si in final daca problema pe care o are fata de respectivul produs este una reala si, daca este, cum poate sa schimbe produsul sau sa primeasca banii inapoi", a declarat, luni, presedintele ARC, Radu Timis citat de Agerpres.

Potrivit sursei citate, Intre orele 17,30 si pana dimineata la ora 8,30, un robot va Inregistra toate apelurile primite In call center In acets interval de timp.

Presedintele ANPCPPSR - InfoCons, Sorin Mierlea, a explicat ca prin acest proiect organizatia nu doreste sa se substituie autoritatilor statului In domeniu, dar ca In acest fel sunt rezolvate mai rapid unele plangeri ale consumatorilor. De asemenea, Sorin Mierlea a declarat ca pana la 1 iunie ar putea fi anuntat si numarul de telefon la care vor fi primite apelurile.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - InfoCons este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, care apara drepturile consumatorilor. Este membru fondator al Federatiei Asociatiilor de Consumatori.



Poti fi interesat si de