CARNEXPO, evenimentul care scrie istoria industriei carnii

CARNEXPO, evenimentul care scrie istoria industriei carnii


Comunicarea business to business a devenit tot mai importanta in ultimele doua decenii. Progresul tehnologic a dus la dezvoltarea tuturor industriilor, inclusiv cea a carnii. Iar pentru cresterea expunerii afacerilor din domeniu a fost nevoie de un eveniment de anvergura, care sa faciliteze interactiunea dintre furnizori si clienti. Asa a luat nastere CARNEXPO, ajuns acum cel mai mare targ din industria carnii din sud-estul Europei.

CARNEXPO este evenimentul care da ora exacta in industria carnii, este punctul de intalnire al tuturor specialistilor in domeniu, momentul in care se traseaza cele mai importante tendinte si in care se stabilesc parteneriate solide. Este esenta industriei este concentrata in cele 5 zile de targ!

 

Cum a inceput totul

 

Revista INDUSTRIA CANII.RO a iesit pe piata pentru prima data in urma cu exact 11 ani. S-a dovedit rapid un instrument extrem de util in piata pentru producatorii de carne si preparate din carne, dar si pentru cei de utilaje, pentru ca prin intermediul revistei isi puteau expune pentru prima data ideile, opiniile, propunerile si in acelasi timp puteau afla ultimele noutati din domeniu. Revista facilita accesul la aceste informatii, pentru ca industria avea nevoie de un comunicator.

 

Echipa care realiza publicatia a constatat insa ca lipseste o veriga foarte importanta din lantul comunicarii intre furnizori si clientii persoane fizice. Ceea ce cunoastem azi drept comunicarea business to business era in urma cu un deceniu destul de firav implementata la noi. Reprezentantii afacerilor din industria carnii nu aveau nicio ocazie special conceputa pentru intalniri fata in fata. Asa a aparut ideea unor seminarii, care sa ii aduca laolalta pe cei interesati sa stabileasca parteneriate.

 

Primul seminar integrat INDUSTRIA CARNII.RO a fost organizat la sediul Di-Co Total din Bucuresti, in primavara lui 2010. Au fost acolo prezente firme precum Di-Co Total, Inorogul, Kralex, Ulma Packeging, La Baciu, Cris-Tim, Agricola Bacau, Transavia, Scandia, Angst, Meda Prod, Caroli, Sergiana, Aga’s, Comsoradi, Diavist si Maria Trading. Un prim eveniment care avea sa se dovedeasca un liant bun pentru consolidarea industriei.

 

In toamna, a urmat un al doilea seminar integrat marca INDUSTRIA CARNII.RO, organizat de aceasta data la Brasov. Peste 300 de invitati, specialisti si factori de decizie de la cele mai importante companii romanesti din industria carnii, cat si reprezentanti ai marilor lanturi de magazine din retail au luat parte la eveniment. Mesajul transmis a fost ca numai impreuna putem fi mai eficienti, mai performanti, deci mai profitabili.

 

Totodata, a fost organizata si Gala Premiilor INDUSTRIA CARNII.RO, in cadrul careia au fost premiati partenerii revistei, dar si cele mai importante companii din industria carnii din Romania.

 

Anul 2010 a fost plin de evenimente. In noiembrie a urmat expozitia INDAGRA, axata pe echipamente si produse pentru agricultura, zootehnie si industrie alimentara. INDAGRA s-a desfasurat in cadrul complexului Romexpo, sub pratronajul Ministerului Agricuturii si Dezvoltarii Rurale. Participarea companiilor din industria carnii a fost una relativ scazuta, simtindu-se efectele crizei economice care se traversa in acel moment. Practic, o editie de criza, o oglinda a economiei prin care trecea Romania. Au fost prezente principalele companii furnizoare de echipamente si utilaje din industria carnii.

 

Afla intreaga poveste din ultimul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de