Business-ul Carne si Sare a fost completat cu o noua locatie, dupa o investitie de 350.000 de euro
Miercuri, 27 Decembrie 2023
Miercuri, 27 Decembrie 2023
Sub sloganul #manancafrumos, Carne si Sare comercializeaza doar produse romanesti si pune accent pe educarea consumatorilor care au inteles cat de important este sa aleaga o carne de calitate.
Pe modelul macelariei din Otopeni, si aici urmeaza sa fie amenajata o zona de gratar, oferindu-le clientilor posibilitatea de a-si cumpara produsele preferate gata gatite.
De la o saptamana la alta, volumele de productie s-au majorat, ajungand sa se tripleze fata de nivelul inregistrat in urma cu un an, spun proprietarii afacerii, Viorel Chirita si Dragos Safta.
Spatiile nou inaugurate la Domnesti sunt formate din doua hale cu suprafata de aproape 200 de metri patrati fiecare. Una dintre ele este destinata productiei (transare, preparare, depozitare in camere frig), iar cea in de-a doua functioneaza magazinul, zona pentru preparare si afumare a diferitelor produse, cum ar fi carne la garnita, untura, jumari, coaste de porc, dar si camerele frigorifice speciale pentru maturare, uscare salamuri/carnati.
“Consideram ca Domnesti este o zona in plina dezvoltare si in momentul acesta, locuitorii de acolo nu au multe optiuni premium. Atat zona cat si cele 2 hale unde am putut concentra activitatile de productie si magazinul de desfacere au fost pentru noi o varianta ideala. Ne adresam comunitatii din Domnesti dar si din vecinatate. Vrem ca magazinele noastre sa fie prezente si in locuri in plina dezvoltare si cu potential, nu numai in zone consacrate”, a explicat Dragos Safta.
Cerere diferita de la o macelarie la alta
La fel ca in locatiile din Chiajna si Otopeni, si in vitrinele macelariei din Domnesti se regasesc permanent peste 250 de produse din carne proaspata de vita, porc, oaie, berbecut si pasare, dar si o gama extinsa de specialitati, afumaturi si pastrama de berbecut.
“Pe timp de vara/toamna, avem rulaje mari pe partea de pastrama de berbecut pe care ne straduim sa o mentinem la cea mai buna calitate si sa respectam intocmai fragezimea berbecutului, nu a oii. De asemenea, clientii ne apreciaza produsele maturate din vita si manzat, burgerii nostri sunt cautati si indragiti inclusiv de copii. Produsele traditionale cum ar fi micii, carnatii afumati sau produsele condimentate sunt de asemenea cautate si apreciate in aceasta perioada. Odata cu instalarea sezonului rece, creste cererea produselor ready to cook, clientii preferand sa bage ceva deja pregatit la cuptor, fiind indrumati in ceea ce priveste temperatura si timpul de gatire de catre consultantii nostri din magazine”, a completat Viorel Chirita.
Cererea si vanzarile difera de la o macelarie la alta, mai spune antreprenorul. Magazinele din Chiajna si Domnesti acopera toate categoriile de carne, inclusiv cele pentru gatit, in timp ce locatia din Otopeni marjeaza pe produsele preparate de specialistii Carne si Sare in cuptoare marca Josper, pe produse maturate din carne manzat si vita, dar si pe articolele ready to cook.
“Aceasta categorie a inceput timid, insa, in ultima jumatate de an, am dublat vanzarile pe ready to cook. Avem si produse ready to eat, solutie foarte comoda pentru client pentru ca isi poate surprinde invitatii fara sa fie nevoie sa stie vreo reteta. Obiceiurile de consum, in mare parte, s-au pastrat. Noi incercam permanent sa introducem produse noi, sa mutam un pic consumul traditional si catre produse/taieturi noi, precum tomahawk de porc, steak belly porc chops, obrajori de porc, obrajori de manzat, rulade din ceafa de porc cu chorizo, carnati cu cascaval gouda”, a precizat Dragos Safta.
Planuri de consolidare si dezvoltare
In perioada sarbatorilor de iarna, macelariile Carne si Sare vand inclusiv carcase de porc parlit, de la animale procurate din ferme romanesti, iar clientii pot folosi carnea pentru a face preparate de sezon dupa retetele proprii.
“Pe partea de produse finite, oferim solutii simple de preparate pentru cuptor, sau obrajori de porc la garnita, un produs excelent si surprinzator de fraged, care contine carne la garnita, carnati de casa cu usturoi proaspat, retetele fiind cele mai simple si naturale posibil, incercand sa imbinam noul/modernul cu traditia si gustul de acasa”, a explicat Viorel Chirita.
Produsele Carne si Sare sunt acum disponibile si pentru livrare la domiciliu, prin intermediul unei platforme de profil.
Urmeaza o perioada dedicata consolidarii si eficientizarii business-ului, care sa permita o reducere permanenta a preturilor afisate in vitrine.
Extinderea pe care cei doi actionari o iau in calcul vizeaza deschideri de noi macelarii proprii, dezvoltarea unui sistem de francizare sau cresterea vizibilitatii in sectorul HoReCa. In plus, fondatorii Carne si Sare anunta ca pregatesc un proiect unic in Romania, care isi propune sa ajute consumatorii sa economiseasca timpul pe care il aloca gatitului si sa il foloseasca pentru activitati in familie.
Pe podiumul Top Chef Macelar
La loc de cinste, in centrul macelariei, a fost expus trofeul obtinut de echipa Carne si Sare in cadrul competitiei Top Chef Macelar - Premiul special al juriului si locul al doilea.
“Pentru noi, este o realizare uimitoare ca, intr-un singur an de existenta, am reusit performanta de a ne intrece de la egal la egal cu macelarii de traditie, ceea ce ne bucura si ne obliga sa ridicam standardul si mai sus. Premiile obtinute au aratat ca ne-am apropiat cel mai mult de ceea ce isi doresc profesionistii din industria HoReCa din partea macelariilor. Am dezvoltat taieturi noi, special concepute pentru a satisface nevoile bucatarilor din HoReCa, oferindu-le optiuni versatile si calitate superioara pentru preparatele lor culinare”, a povestit Adrian Petre, Director Productie Carne si Sare, experienta traita la competitia dedicata macelarilor.
Concurentii echipei Carne si Sare au creat o serie de produse interesante, mizand pe categoria produselor ready to cook, rulade pentru cuptor, iar piesa de rezistenta a fost pieptul de berbecut umplut, cu denumirea “Corabia piratilor”. Majoritatea sortimentelor prezentate in cadrul concursului fac parte din oferta lantului de macelarii.
“Clientii nostri sunt cunoscatori pretentiosi, iar ei ne «obliga» sa dezvoltam si sa imbunatatim tot timpul. O astfel de provocare ajuta la sudarea echipei si iti ofera o viziune asupra propriului nivel profesional, fiind singurul reper la nivel national care face o comparatie si clasificare intre macelari si carmangerii/macelarii”, a mai spus Adrian Petre.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...