Burgerii şi fructele proaspete, printre cele mai comandate produse în sezonul estival

Burgerii şi fructele proaspete, printre cele mai comandate produse în sezonul estival


Burgerii şi fructele proaspete se află printre cele mai comandate produse în sezonul estival, în timp ce comenzile pentru produsele în ediţie limitată au crescut de peste trei ori, iar cele pentru meniurile zilei au fost de peste 10 ori mai multe faţă de vara trecută, potrivit unei analize realizată de o platformă multi-categorie.

De la o comandă record de peste 12.000 lei pentru electrocasnice, la parfumuri şi flori de mii de lei, datele platformei arată o diversificare semnificativă a consumului. În acelaşi timp, comenzile pentru produse în ediţie limitată au crescut de peste trei ori, iar meniurile zilei au înregistrat o evoluţie notabilă, de peste zece ori faţă de vara trecută, potrivit Glovo.

 

Categoria "Quick serve" - mâncare rapidă - a condus topul preferinţelor alimentare, urmată de pizza şi burgeri. Burgerii au fost, de altfel, preparatul recurent cel mai comandat al sezonului estival.

 

Nici iubitorii de mâncare libaneză nu au stat deoparte, un singur utilizator cheltuind peste 4.400 lei pe o singură comandă din această categorie.

 

În ceea ce priveşte comenzile de la supermarketuri, podiumul este ocupat de fructe proaspete, apă şi băuturi carbogazoase. Bananele şi fructele exotice precum mango, avocado, kiwi sau ananas au fost printre cele mai comandate vara aceasta, cu un număr de comenzi cu 78% mai mare faţă de vara trecută.

 

La nivel naţional, Bucureşti, Constanţa şi Cluj-Napoca au înregistrat cele mai multe comenzi din ţară, cu un vârf de activitate în zilele de marţi şi miercuri, în special pe 13 şi 20 iunie. În Constanţa, preferinţele culinare s-au distins prin comenzile semnificativ mai mari de preparate la grătar şi Tacos, faţă de alte oraşe. Conform Glovo, ora 19:00 este momentul la care s-au realizat cele mai multe comenzi în sezonul cald.

 

Recordurile verii vin din Bucureşti, unde s-au înregistrat cele mai interesante comenzi, printre care: peste 12.000 de lei pentru produse electrocasnice; 7.000 de lei pentru un laptop; peste 3.000 de lei pentru o comandă de produse din categoria sex shops.

 

Din categoriile de produse nealimentare, se remarcă şi o comandă de flori în valoare de 4.300 lei, precum şi una de parfumuri în valoare totală de peste 4.200 lei, plasată de un utilizator din Cluj. De altfel, ziua de 15 august (Sfânta Maria) a fost ziua cu cea mai mare cerere de flori, trandafirii fiind preferaţii românilor.

 

Printre cele mai frecvent comandate produse nealimentare în perioada de referinţă s-au numărat prosoapele de bucătărie, hrana pentru pisici şi balsamul de rufe.

 

Conform platformei, comenzile pentru produsele în ediţie limitată au crescut de aproape 3 ori faţă de vara trecută, ceea ce arată un interes tot mai mare al românilor pentru noutăţile sezoniere şi ofertele speciale disponibile pe termen scurt. Mai mult, categoria "meniul zilei" a crescut de peste 10 ori faţă de vara trecută.

 

Totodată, cererea pentru produse sezoniere a înregistrat o creştere semnificativă, iar cremele cu protecţie solară au avut un avans de 73% faţă de vara trecută.

 

Glovo este o platformă tech de top care conectează utilizatorii cu companii şi curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii şi supermarketuri, precum şi de la diverse magazine specializate. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în prezent în 23 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.



Poti fi interesat si de