Brandurile din industria carnii au succes si in mediul online
Miercuri, 21 Iunie 2017
Miercuri, 21 Iunie 2017
Transavia, Diana, Agricola, Safir, Ana&Cornel, Caroli, Cris-Tim sunt doar cateva dintre brandurile din industria carnii care se promoveaza foarte bine si in mediul onlinel.
Astfel, legatura dintre companii si clienti a devenit mult mai stransa, iar impactul acestei abordari s-a dovedit a fi unul pozitiv, sustin cei care se ocupa de marketingul brandurilor din industrie.
Implicarea in online este dictata de tendintele pietei si de optiunile consumatorilor. Mai mult de jumatate dintre consumatori isi petrec o parte importanta din timpul liber cautand informatii online despre branduri inainte de a lua decizia de cumparare, iar 43% dintre acestia achizitioneaza un brand, numai dupa ce gasesc online informatii relevante despre el.
Despre strategiile de marketing abordate in mediul online de cei mai importanti jucatori din industria carnii poti citi in editia 53 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...