Brandul Ana si Cornel dezvolta un concept nou in magazinele proprii

Brandul Ana si Cornel dezvolta un concept nou in magazinele proprii


Cu o experienta de peste 25 de ani in industria alimentara, producatorul de carne si preparate din carne Ana si Cornel dezvolta un concept nou in magazinele sale, concept ce imbina armonios elemente de design modern.

Elementele prezente in spatiul de vanzare, de la design interior, echipamente, modalitatea de prezentare a produselor si pana la personalul specializat pentru un astfel tip de servire, toate au fost realizate pentru a crea un spatiu cald, primitor si adaptat la nevoile clientilor. Spatiul este impartit in mai multe zone precum: zona de prezentare a produselor, zona de autoservire si o zona special amenajata, unde clientii pot efectua plata produselor achizitionate.

 

“Ne dorim ca fiecare client care trece pragul magazinului nostru sa aiba parte de o experienta unica la cumparaturi. Noul concept vine cu un aer proaspat si aduce mai multe servicii noi pentru clientii nostri: vitrina autoservire, unde clientul isi poate lua singur ce doreste, delicioasele sandvisuri, pregatite pe loc, in magazin, deliciosii hot-dogi, gata sa fie savurati de pofticiosi, paine calda, gata scoasa din cuptor, precum si condimente, conserve, lactate, vinuri si bauturi racoritoare. Magazinul are de asemenea, un loc special amenajat, pentru autoservire, unde clientii isi pot savura in tihna, delicioasele sandvisuri, pregatite pe loc, cu produsele lor preferate, de la Ana si Cornel”, au transmis reprezentantii companiei.

 

Primul magazin care a beneficiat de implementarea noului concept este magazinul din Mizil, jud Prahova, iar cel mai recent proiect de modernizare a fost implementat la unitatea din Alexandria, judetul Teleorman. In 2021, compania Ana si Cornel isi propune implementarea noului concept in cel putin 10 magazine cu acelasi nume.

 



Poti fi interesat si de