Brandul "Ploo`n gura" intra pe piata locala


Lansat de doar cateva luni, brandul de mezeluri "Ploo`n gura" a ajuns la mii de romani din Spania, Italia, Germania, Belgia si Olanda. Sunt „produse pentru cei de afara cu dor de tara”, din categoria medium-premium, fabricate dupa retete traditionale.

Creatorul brandului este Bogdan Florin Colea, un tanar antreprenor cu o experienta de peste 10 ani in dezvoltare de business, care si-a infiintat propria companie de consultanta in management si vanzari - BFC Highest Consulting.

 

ploo3

 

“Ne-am axat inca din start pe pietele operate (Spania, Italia, Germania, Belgia, Olanda), ca fiind categoria medium-premium la mezeluri. Mezelurile nu sunt neaparat retete reinventate, dar am identificat in fabrica Policalita o linie de productie care se potrivea asteptarilor noastre: de a livra constant acelasi produs, traditional, ca acasa. E un detaliu esential, a carui importanta am inteles-o in anii de cand activez in aceasta piata: multe produse au fost lansate la un anumit standard de calitate, dar, odata cu trecerea timpului, nu s-au mentinut promisiunile pentru consumator. Ajung astfel la partenerii care ne-au inteles asteptarile, la retetele simple, curate ale doamnei Lilieana Zanfir si multumim lui Alin Zamfira cand ne-a indreptat atentia catre fabrica Policalita”, a explicat antreprenorul.

 

ploo4

 

Ploo`n gura a fost gandit ca brand destinat exclusiv pentru export, dar interesul aparut in randul retailerilor din Romania a deschis oportunitatea de a aduce brandul si in tara.

 

“Deocamdata, produsele brandului Ploo`n gura nu se gasesc in lanturile de retail modern, dar avem in vedere colaborari punctuale. Competitia pe piata romaneasca este acerba, iar analiza asupra beneficiilor vs. costuri nu ne-a entuziasmat. Dar nici nu ne-a descurajat, avem in vedere o abordare diferita pentru piata din Romania: cel mai sigur nisat si cu mai putine sortimente. Am fost insa placut surprinsi si flatati sa constatam interesul pentru Ploo`n gura si in tara”, a mai spus Bogdan Florin Colea.

 

ploo 2

 

Volumele actuale dezvoltate de catre partenerul brandului Ploo`n gura ajung la nivelul de 120 de tone lunar. Fondatorul si-a propus ca in 2021 sa obtina o productie de 250 tone. Gama cuprinde 42 de sortimente in patru subcategorii de preparate din carne si doua articole din categoria lactate.

 

Conceptul de brand este explicat de catre Bogdan Florin Colea, CEO BFC Highest Consulting, intr-un interviu publicat in editia 75 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de