BeeFast.ro a inregistrat in 2021 o cifra de afaceri de 650.000 de euro
Miercuri, 16 Februarie 2022
Miercuri, 16 Februarie 2022
Aceeasi evolutie s-a inregistrat si la nivel de comenzi. La finalul anului trecut, media comenzilor a depasit pragul de 600/zi, aproape dublu fata de finalul lui 2020. La nivelul intregului an, media a fost de 450 de comenzi livrate zilnic, cu un total de peste 170.000 de comenzi livrate pe parcursul intregului an. Cele mai dinamice domenii din punct de vedere al clientilor BeeFast au fost HoReCa, florarii, magazine din zona de retail si big retail, dark stores.
"HoReCa ramane cel mai activ domeniu atunci cand vorbim de necesitatea livrarilor rapide, insa strategia noastra a fost sa echilibram proportia clientilor din acest segment cu restul clientilor, mai ales cei din zona de retail, precum Flanco, Auchan, KooKoo Grocery sau alti parteneri similari", a declarat Cristian Grozea, CEO si fondator BeeFast.
Cea mai aglomerata zi a anului trecut a fost Black Friday, cand au fost inregistrate si livrate peste 800 de comenzi in Bucuresti. Cele mai aglomerate intervale pentru preluarea si predarea comenzilor sunt 12:00-15:00 si 18:00-20:00. Zonele cele mai dinamice sunt nordul Capitalei, zona centrala si cea de sud.
In ultimul trimestru al lui 2021, BeeFast s-a extins si in Brasov, unde numarul clientilor creste semnificativ de la luna la luna. Cele mai active domenii in Brasov sunt HoReCa, big retail si florariile.
"Tendintele arata ca tot mai multe magazine din zona de retail isi vor consolida prezenta in online, chiar daca offline-ul genereaza vanzari considerabile in prezent. Consumatorul roman se indreapta tot mai mult catre Q-commerce, dorind sa acceseze produse si servicii cat mai rapid. Astfel, BeeFast, cu timpii sai medii de livrare de 55 de minute in Bucuresti si 35 de minute in Brasov, devine un partener strategic pentru retailerii care mizeaza pe proximitate, dar si pe o experienta premium pentru clienti. De asemenea, ascensiunea retailerilor de tip dark stores este evidenta si constanta, iar piata de curierat ultra-rapid vine in intampinarea dezvoltarii acestor tendinte naturale ale pietei", a subliniat Cristian Grozea.
Pentru 2022, BeeFast isi propune sa atraga noi investitii, astfel incat sa poata accelera evolutia start-upului atat din punct de vedere operational, cat si din punct de vedere al ariei de acoperire. BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la fina lul lui 2019, a pornit ca o solutie de livrari rapide B2B si B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie noua de dezvoltare a businessului, catre oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plata si livrare a comenzilor pentru magazinele offline.
Gama de produse pe care BeeFast le livreaza in prezent acopera zona de produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - si nealimentare - flori, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.
BeeFast a primit in 2021 o investitie de 500.000 euro pe care ii directioneaza in dezvoltarea platformei si optimizarea operationala. Compania isi concentreaza in prezent eforturile in pregatirea businessului pentru scalare, la nivel national, punand accent pe implementarea celor mai noi tehnologii.
De asemenea, compania vizeaza triplarea comenzilor in perioada urmatoare, dar si extinderea retelei de curieri, pentru a-si mentine promisiunea de livrare rapida, indiferent de evolutia comenzilor pe platforma.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...