Bacania Boiereasca a deschis primul magazin din Bucuresti, in care a investit peste 50.000 de euro
Marti, 06 August 2024
Marti, 06 August 2024
Locatia Bacania Boiereasca din Bucuresti acopera o suprafata de 85 metri patrati, din care 40 mp sunt alocati spatiului de vanzare. Amenajarea locatiei a presupus o investitie de peste 50.000 euro si estimarile pentru prima luna de activitate prevad vanzari de peste 100.000 lei.
Gama de produse disponibila in locatia din Bucuresti include preparatele afumate si crude, dar si produse de la alti producatori locali. Bacania Boiereasca are colaborari cu 24 producatori si procesatori locali, preponderent din zona Moldovei.
Sunt peste 150 produse listate in oferta locatiei din Capitala, iar in prima zi bonul mediu a fost de 80 lei. Cel mai bine vandute au fost produsele din carne – salamul crud uscat, carnatii sticks sau pastrama de vita Angus, dar si berea Suceava, sau dulciurile artizanale.
Bacania Boiereasca a pornit ca o mica bacanie situata la demisolul unei pensiuni pe care fondatorii Georgiana si Cosmin Pastrav o au in localitatea Suceava. Cei doi aveau la acea vreme o ferma de vaci Angus si carnea era inclusa in meniul restaurantului pensiunii. Au creat astfel un sistem in care lantul de productie este atent monitorizat, de la iarba pana la produsul final.
„Odata cu extinderea din Capitala adaugam un nou magazin pentru acest business dedicat autenticitatii si calitatii fara compromisuri. Dupa extinderea in Suceava, am ales Bucurestiul dintr-un motiv foarte simplu: clientii ne vor aici. Odata cu lansarea magazinului online Bacania Boiereasca, am observat ca cele mai multe comenzi vin din Capitala. Acum am venit noi aici, pentru a fi mai aproape de cei care vor cele mai bune produse pentru alimentatia lor”, a declarat Cosmin Pastrav, cofondator Bacania Boiereasca.
Business-ul a fost sustinut prin investitii din fonduri europene de 220.000 de euro si un credit. Prima etapa a fost deschiderea unui abator si a unei carmangerii pentru a asigura un control strict asupra calitatii produselor oferite.
„Extinderea in Bucuresti este un moment foarte important pentru noi. Am pornit de la nevoia noastra – de a avea acces la produse curate si sigure, iar carnea premium sa fie din cele mai bune surse – si am descoperit astfel ca sunt multi altii care apreciaza calitatea produselor de cel mai inalt nivel. Ne bucuram ca in aproape un deceniu de activitate am demonstrat ca produsele traditionale, curate si facute onest nu sunt doar o intoarcere in timp. Sunt o valoare inestimabila pentru sanatatea noastra si pentru comunitatea in care traim. Motivatia si viziunea noastra sunt simple si nu lasa loc de negociere: produse de cea mai buna calitate, de la glie pana in farfurie”, a declarat Georgiana Pastrav, cofondatoare Bacania Boiereasca.
Pentru 2024, Bacania Boiereasca estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de lei. Asta inseamna o crestere cu aproape 20% fata de anul precedent. Totodata, extinderea pe piata din Romania prin noua locatie din Bucuresti face parte dintr-o strategie mai ampla de dezvoltare care vizeaza si facilitarea colaborarilor cu alte magazine si restaurante.
Bacania Boiereasca reprezinta un lant integrat de la ferma la bacanie cu produse alimentare artizanale si naturale si a fost lansata in 2015 de Georgiana si Cosmin Pastrav in localitatea Suceava. Businessul a fost extins in timp prin magazine in Suceava si Bucuresti. Portofoliul propriu de produse cuprinde peste 70 de preparate afumate si cruditati (carne de porc, vita si pui). Bacania Boiereasca listeaza si alte peste 140 de produse de la peste 20 de producatori locali.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...