Aura Radulescu este noul CEO al cora Romania


Cora Romania are din aprilie un nou director general. Aura Radulescu va conduce o echipa de management noua si are ca obiective pentru urmatorii trei ani relansarea cresterii companiei si consolidarea modelului comercial.

Aura Radulescu va continua sa lucreze indeaproape cu Thierry Destailleur, care devine presedintele Consiliului de Administratie, pozitie din care va oferi consiliere strategica pentru dezvoltarea companiei.

 

Echipa de top management este completata cu doua pozitii noi, create pentru a sustine procesul de transformare a cora. Claudia Badea, care pana acum a fost directorul hipermarketului cora Lujerului, devine director pentru Comertul digital si va coordona dezvoltarea multicanal a companiei.

 

Anca Popescu, fostul director al cora Pantelimon, devine director pentru Responsabilitate Sociala si va coordona noua strategie referitoare la impactul social al companiei in Romania. Camelia Popescu preia un nou rol, acela de director de PR & Public Affairs.

 

De asemenea, au fost operate modificari in conducerea unor magazine, fiind numiti directori noi la cora Pantelimon, cora Lujerului (Bucuresti), cora Bratianu (Constanta), cora Drobeta si cora Ploiesti.

 

"Preiau conducerea cora intr-un moment de cotitura, atat intern - avand in vedere procesul de transformare prin care vom trece in urmatorii trei ani - cat si extern, dat fiind contextul geopolitic. Ma onoreaza increderea pe care grupul o are in mine si faptul ca am primit misiunea de a duce cora la nivelul urmator. Ii multumesc lui Thierry Destailleur pentru anii de bogata colaborare profesionala. Este reconfortant sa il stiu aproape in continuare, la fel cum ma bazez pe noua echipa de management si pe fiecare angajat al companiei. Prioritatile mandatului meu sunt continuarea cresterii cora prin dezvoltarea multicanal, consolidarea modelului comercial, desfasurarea operatiunilor in mod eficient si sustenabil. Toate se subscriu obiectivului central al nostru, acela de a infrumuseta si imbogati vietile clientilor prin solutii care sa raspunda noilor aspiratii si nevoi ale lor", a declarat Aura Radulescu, director general cora.

 

Aura Radulescu a activat 10 ani in vanzari inainte sa se alature echipei cora, in 2008. Ea a ondus, pe rand, centralele de achizitii nonalimentara, alimentara, pentru ca in 2020 sa preia conducerea Centralei de Achizitii a cora. In 2021 a primit un nou rol, acela de director Operational.

 

Prezenta in Romania din 2004, cora mizeaza pe dezvoltarea multicanal, care include operatiuni de Ecommerce - cora a relansat de curand site-ul sau pentru cumparaturi online si si-a diversificat prezenta in alte marketplace-uri -, proximitate - reteaua magazinelor cora Urban lansata anul trecut - si magazine fizice, pentru cele din urma cora Romania pornind un amplu proces de remodelare. Focusul in ceea ce priveste sustenabilitatea se reflecta prin dezvoltarea de programe pentru antreprenorii locali, pentru a facilita prezenta la raft a produselor locale, precum si printr-o abordare complexa privind incurajarea luptei impotriva risipei alimentare, colectarea si reciclarea deseurilor, folosirea surselor de energie verde si modernizarea magazinelor intr-o maniera sustenabila.

 

In acelasi timp, cora se implica in viata comunitatilor din care face parte prin campanii precum Luna inimilor cora, pentru a sustine programe din domeniul medical, cu focus pe sanatatea copiilor, sau pe educatie, sprijinind inca de la lansare platforma Naradix.

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, brandul opereaza 10 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase, magazinele cora Urban si platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.



Poti fi interesat si de