Auchan remodeleaza doua magazine sub un nou concept, de tip hiper discount

Auchan remodeleaza doua magazine sub un nou concept, de tip hiper discount


Hipermarketurile Auchan Ploiesti (din 23 martie) si Auchan Timisoara Calea Sagului (din 28 martie) devin Auchan Discount si propun clientilor o oferta comerciala atent selectionata, de pana la 15.000 produse, cu preturi mici zi de zi, prin care clientii pot economisi si mai mult.

Noul concept Auchan Discount raspunde tuturor puterilor de cumparare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare si 40% nealimentare, cu un important accent pus pe articole marca Auchan, la cel mai bun raport calitate-pret, produse fabricate in Romania si nu numai. Astfel, aprox. o treime din gama magazinului este reprezentata de produse marca Auchan si marci exclusive.

 

Pentru a oferi preturi si avantaje si mai bune consumatorilor, cele doua magazine in concept Auchan Discount fac economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrica, diminuarea spatiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice si reducerea costurilor de transport. De asemenea, sunt reduse investitiile in decoratiuni si publicitate, iar produsele sunt aprovizionate si manipulate, pe cat posibil, la palet si bax, fiind utilizat un mobilier adaptat.

 

Mai mult, gamele de produse sunt atent selectionate, consumabilele si ambalajele sunt diminuate, iar spatiile de depozitare reduse. Nu in ultimul rand, capacitatea retailerului de a negocia achizitia de cantitati mari ajuta la obtinerea unor preturi si mai bune in cadrul retelei.

 

„Dezvoltarea acestui concept, de hiper-discount, caracterizat prin preturile mici si avantajele pe care le aduce consumatorilor, subliniaza si mai mult misiunea noastra de a proteja puterea de cumparare a clientilor, cu atat mai mult in aceasta perioada de inflatie pe care o traversam. Auchan Discount, pe care l-am introdus in cele doua magazine remodelate, pastreaza elementele de experienta client, primirea si servirea clientilor, serviciile, precum si orientarea catre un comert sustenabil, fiind totodata un concept de magazin foarte exigent la nivel de costuri, iar economiile realizate sunt reinvestite in eforturile de a sustine nivelul de preturi promis” a declarat Tiberiu Danetiu, Director Marketing Auchan Retail Romania.

 

In cele doua hipermarketuri de tip Auchan Discount, clientii vor regasi si o sortimentatie bogata de produse romanesti, inclusiv dintre cele peste 40 de filierele nationale Auchan. Reamintim faptul ca, in reteaua Auchan, gama alimentara este formata in proportie de peste 90% din produse de la companii romanesti, iar peste 85% dintre furnizorii companiei sunt romani, printre acestia numarandu-se inclusiv 100 de producatori ultralocali. In ceea ce priveste produsele marca proprie Auchan, numarul acestora se ridica la peste 1.200 de articole, din care cele mai multe, peste 700 sunt realizate in Romania, de producatori romani.

 

Clientii Auchan Discount se vor putea bucura in continuare de confort si o experienta facila la cumparaturi, intrucat noul concept de hipermarket discount pastreaza aleile largi, ofera un parcurs rapid clientilor, o semnalizare vizibila a categoriilor si un numar mare de case de marcat (19 case in Ploiesti, respectiv 22 in magazinul din Timisoara) cu servicii de scanare si incasare asigurate de casierii Auchan, cat si case care pot fi operate in regim self check-out.

 

Suprafata de vanzare a hipermarketului ramane identica in urma remodelarii, in schimb, pentru a eficientiza costurile si pentru a usura parcursul de cumparaturi, structura raioanelor a fost modificata, iar anumite categorii de produse sunt amenajate la nivel de palet. Design-ul magazinului este unul nou si pune in evidenta promisiunea fata de clienti, aceea de a oferi preturi mici, astfel incat acestia sa poata economisi zi de zi.

 

In plus, clientii Auchan Discount pot face cumparaturi si pe auchan.ro, iar acestea pot fi ridicate din magazin prin serviciul Click&Collect ori din parcarea hipermarketului, de la Auchan Drive. Gama de servicii este completata, in baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, de serviciul gratuit de inchiriere unelte pentru casa si gradina, precum si de cele de colectare a uleiului alimentar uzat, pet, aluminiu si sticla.

 

In cadrul Auchan Discount, clientii beneficiaza permanent de 5% bani inapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la peste 3000 de produse Auchan si marci exclusive, precum Cosmia, Actuel, Qilive, Selecline, OneTwoFun, InEXTENSO sau Airport. Pentru celelalte marci din gamele de produse proaspete, bacanie, ingrijire personala si a casei, produse pentru bebelusi, clientii au reducere de 3% pe loc la fiecare 3 produse achizitionate, pana la data de 30 aprilie.

 

In primele zile de lansare, clientii ambelor magazine beneficiaza si de 10% bani inapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la intregul cos de cumparaturi, suplimentar reducerilor si promotiilor deja existente, in anumite termene si conditii*.

 

*Beneficiul se acorda in limita a 500 de lei bonus/tranzactie pentru maxim 3 tranzactii per client efectuate in perioada promotiei. Oferta nu se aplica pentru taxa verde si produsele din categoria tabac.



Poti fi interesat si de