Auchan lanseaza primul darkstore Express, cu livrare in 15 minute
Marti, 31 Mai 2022
Marti, 31 Mai 2022
Conceptul are la baza pregatirea comenzilor in unitati dedicate apartinand Auchan, care nu sunt deschise clientilor, si vanzarea pe platformele partenerilor de livrare rapida. Primul Auchan Express este destinat locuitorilor din zona Pipera. Retailerul isi propune amenajarea mai multor astfel de spatii de tip darkstore in Bucuresti pana la finalul anului.
Potrivit companiei, spatiile de pregatire pentru Auchan Express vor avea suprafete cuprinse intre 200-350 mp si vor acomoda intre 1800-2500 de articole din diverse categorii de produse, atat alimentare, cat si nealimentare. Comenzile vor fi pregatite in 2 minute si expediate intr-un interval de 15 minute pe o raza de 2-2,5 km in proximitatea acestor unitati.
Amplasat in zona de nord a Capitalei, in Pipera, primul spatiu Auchan Express, operational de la finalul lunii aprilie, are o suprafata de 250 mp si o sortimentatie de 2.500 de articole, printre care si produse proaspete (lactate, mezeluri, carne, fructe si legume) sau congelate. Acesta va permite o livrare in doar 15 minute in jurul unei arii de pana la 2,5 km. Programul acestuia se va desfasura zilnic, intre orele 8:00 – 01:00, din acest spatiu fiind expediate comenzile plasate din aplicatia Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express.
Alegerea locatiei potrivite, echipei, partenerilor, solutiilor de gestiune a magazinelor, precum si definirea gamei, dar si a modalitatilor de livrare din platforma logistica Auchan la punctul de pregatire, stabilirea preturilor si campania de informare, sunt doar cateva dintre punctele esentiale ale noului proiect.
Totodata, in paralel cu inaugurarea primei unitati Auchan Express, retailerul isi propune sa deschida in curand si alte locatii in Bucuresti si Cluj-Napoca.
„Deschiderea primei unitati Auchan Express, primul centru de micro-fulfillment al Auchan Romania de pregatire a comenzilor ce vor fi livrate la domiciliu, reprezinta un nou pas in strategia noastra de dezvoltare a segmentului de e-commerce, aflat deja intr-o crestere accelerata, in care am alocat investitii importante. Acest concept ne transforma intr-unul dintre pionierii serviciului de livrare ultrarapida, aparut ca urmare a contextului economic global in care ne aflam, prin care ne propunem acoperirea unor zone noi, cu mare potential. Ne dorim sa ajungem treptat cu acest format in toate orasele mari din tara, urmand sa ne concentram ulterior atentia si catre orase mai putin aglomerate. Acesta ne va permite sa raspundem cat mai bine si cat mai prompt nevoilor pe care clientii le au astazi, oferindu-le o experienta excelenta la cumparaturi.” a declarat Teodor Serban, Director Eficienta si Proiecte, Auchan Retail Romania.
Anul trecut, cifra de afaceri a Auchan Romania generata de comertul digital s-a dublat, iar pentru 2022 compania estimeaza mentinerea acestei evolutii, in timp ce pentru 2023 vizeaza triplarea vanzarilor generate din e-commerce.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...