Auchan anunta schimbari ale formatelor supermarketurilor din Europa
Miercuri, 01 Februarie 2017
Miercuri, 01 Februarie 2017
Auchan a inceput anul 2017 anuntand o serie de transformari in ceea ce priveste formatele magazinelor pe care le opereaza retailerul in Europa.
Potrivit IGD (The Institute of Grocery Distribution), retailerul a inaugurat primul supermarket al retelei, Simply Market, sub brandul de supermarketuri Auchan Supermarch, deschis in Saint Germain ls Corbeil, la 35 de km de Paris. Magazinul este primul dintre cele 14 supermarketuri de proba care vor rula sub brandul Auchan Supermarch, retailerul urmand sa testeze modele de design diferite. Toate cele 14 magazine urmeaza sa fie deschise in anul 2017.
Primul magazin transformat in supermarket are podele noi, dispozitive si accesorii inovatoare, folosite pentru separarea raioanelor cu produse proaspete de celelate zone ale unitatii.
De asemenea, noul magazin pune accent pe produse proaspete, in special pe cele din carne si pe produsele lactate, un alt plus fiind adaugarea gamelor de produse vegetariene, vegane si regionale sau traditionale.
In plus, lantul de magazine intentioneaza sa introduca ecrane digitale in interiorul unitatilor sale, urmand sa achizitioneze peste 3.500 de ecrane, pana in anul 2018. Dintre acestea, 2.800 vor fi montate in hipermarketuri.
Prin acest proces, compania cauta sa imbunatateasca si sa eficientizeze traseul cumparatorilor prin magazin, intentionand sa amplaseze ecrane la intrarile in magazine dar si in zona caselor de marcat.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...